تاریخ انتشار: 1396/07/12 18:20
پیروزی خونه به خونه مقابل ایرانجوان؛
کد خبر: 179873

نکونام به بالانشینان ملحق شد/ تغییر مربی برای ایرانجوان کار ساز نشد

جواد نکونام موفق شد دومین برد پیاپی در لیگ دسته اول را با برتری مقابل نماینده بوشهر جشن بگیرد.
نکونام به بالانشینان ملحق شد/ تغییر مربی برای ایرانجوان کار ساز نشد

 خونه به خونه بابل در یک بازی مقتدارانه توانست ایرانجوان بوشهر را با سه گل بدرقه کند. در این دیدار که در استادیوم خانگی خونه به خونه برگزار می‌شد، این تیم با برتری یک گله نیمه اول را به سود خود خاتمه داد و در نیمه دوم نیز با دو گل دیگر برتری خود را قاطعیت بخشید.

گل‌های خونه به خونه را در این دیدار محمد قاسمی نژاد، سجاد مشکل پور و روح اله باقری به ثمر رساندند تا تغییر روی نیمکت ایرانجوان نیز کمکی به وضعیت نماینده بوشهر نکند و آنها همچنان به قعرنشینی خود ادامه دهند. اویس کرد جهان در دقایق پایانی این بازی از روی نقطه پنالتی یکی از گل های حریف را پاسخ داد تا این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر 1 شاگردان جواد نکونام خاتمه یابد. خونه به خونه نیز با این پیروزی 11 امتیازی شد و خود را در جمع مدعیان حاضر کرد.

ترکیب دو تیم

خونه به خونه: میررسول حسینی - هادی خیری - سجاد مشکل پور - محمد قاسمی نژاد - روح الله باقری - محمد قریشی - حمیدرضا دیوسالار - مهدی حنفی - مهران امیری - سجاد عاشوری - مهدی خیری

سرمربی: جواد نکونام

ایرانجوان: علی عساکره - حسین موجی - صادق گشنی - حسین کاظمی - حسین قدرتیان - سجاد مشایخ - مسعود نظرزاده - حمدالله ابدام - علی بیگدلی - اویس کردجهان - سجاد فیض اللهی

سرمربی: غلامرضا دلگرم

کارت زرد

خونه به خونه: مهدی خیری

ایرانجوان: حسین کاظمی

دقایق حساس بازی

دقیقه 6: اولین موقعیت خطرناک بازی را روح الله باقری با پاس کاپیتان مهدی خیری ایجاد کرد ولی شوت این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 15: روح الله باقری می رفت پاس محمدقاسمی نژاد را به اولین گل خونه به خونه تبدیل کند ولی در محوطه جریمه حریف پس از برخورد به مدافع بوشهری سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 20: شوت سرکش سجاد فیض الهی مهاجم ایرانجوان را میررسول حسینی به سختی دفع کرد.

دقیقه 21: سانتر هادی خیری را مهدی خیری با یک ضربه سر خطرناک از کنار دروازه به اوت زد.

دقیقه 36: سانتر خطرناک خونه به خونه روی دروازه ایرانجوان ارسال شد ولی توپ روی سر مهدی حنفی جفت و جور نشد تا ورزشگاه نیم خیز شود.

دقیقه 41: شوت سرکش هادی خیری را علی عساکره به سختی دفع کرد و محمد قاسمی نژاد یک قدم کم آورد تا نتواند از ریباند استفاده کند و دروازه خالی ایرانجوان را باز کند.

دقیقه 48: یک شوت سرکش از سجاد آشوری که دروازبان ایرانجوان توپ را به سختی به کرنر فرستاد.

دقیقه 56: ضربه سر خطرناک روح الله باقری از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 72: روح الله باقری توپ را با سر به محمد قاسمی نژاد سپرد و محمد قاسمی نژاد با یک فرار عالی و پاس تو عرض یک موقعیت عالی برای روح الله باقری ایجاد کرد و روح الله روی خط شش قدم توپ را به آسمان کوبید.

شرح گل

محمد قاسمی نژاد / خونه به خونه: در دقیقه 45 هادی خیری چند بازیکن ایرانجوان را جا گذاشت و توپ را به محمد قاسمی نژاد سپرد و محمد هم پس از جا گذاشتن مدافع حریف از پشت محوطه جریمه با یک شوت فنی و سرکش توپ را به کنج دروازه ایرانجوان دوخت.

سجاد مشکل پور / خونه به خونه: در دقیقه 76 سجاد مشکل پور سانتر مهدی خیری از روی نقطه کرنر را با یک ضربه سر عالی به دومین گل خونه به خونه تبدیل کرد.

روح الله باقری / خونه به خونه: در دقیقه 90 و فرار روح الله باقری، این مهاجم موفق شد سومین گل بابلی‌ها را در این بازی به ثمر برساند. روح الله باقری موفق شد در سومین هفته پیاپی گلزنی کند و سومین گل خونه به خونه در این دیدار را به ثمر برساند.

اویس کردجهان / ایرانجوان: پس از آنکه داور مسابقه پنالتی مشکوکی را برای ایرانجوان گرفت، اویس کردجهان مدافع بابلی تیم فوتبال ایرانجوان موفق شد از روی نقطه پنالتی تک گل یاران غلامرضا دلگرم را به ثمر برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zqw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه-ایرانجوان؛ نبرد شمال و جنوب باطعم سرمربیان جدید!
به یاد طوفان قائدی در هفت تیر بابل؛

آخرین اخبار از ایرانجوان پیش از سفر به بابل
غیبت سه مهره کلیدی و سفر به ساری به جای بابل؛

از قرمزپوش شدن قائدی تا انتقال پورمحمد به لیگ برتر
اختصاصی| از نقل و انتقالات لیگ یک چه خبر؟(بخش اول)؛

ابراهیم‌پور مرد محبوب سکوهای هفت تیر بابل
اختصاصی| بازیکنی که در تشویق شد اما به چشم مسئولین نیامد؛