تاریخ انتشار: 1396/01/28 18:36
اختصاصی| در روز اشتباهات فاحش داوری؛
کد خبر: 216452

فجر به بقاء امیدوار شد؛ پرونده صعود خونه به خونه با ناکامی بسته شد

در روز پراشتباه داوری، خونه به خونه باتساوی مقابل فجرسپاسی، لیگ برتر را از دست داد.
فجر به بقاء امیدوار شد؛ پرونده صعود خونه به خونه با ناکامی بسته شد

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار حساس و 6 امتیازی دو تیم خونه به خونه و فجرسپاسی که با یک دقیقه سکوت در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار شد، در نهایت باتساوی 1-1 به پایان رسید و با این نتیجه، فجر به بقاء در لیگ یک امیدوارتر شد و پرونده صعود خونه به خونه به لیگ برتر نیز، باناکمی شاگردان دست نشان بسته شد. متن کامل گزارش این بازی را در ذیل بخوانید:

نیمه اول:

* دقیقه 7: خونه به خونه سعی می کند توپ را در زمین فجرسپاسی به گردش در بیاورد. دست نشان از روح الله باقری می خواهد به  هیچ وجه عقب نکشد و در زمین تیم فجرسپاسی جاگیری کند.

* دقیقه 10: روح الله باقری پاس زیبای هادی خیری را با فرار تند و تیز خود با دروازبان حریف تک به تک شد و با یک چیپ زیبا گل اول خونه به خونه را به ثمر رساند.

* دقیقه 11: ضربه ایستگاهی میلاد نوری در شلوغی محوطه جریمه فجر فرود آمد و محمد غلامی با حضور به موقع به توپ رسید ولی توپ روی پایش جفت و جور نشد تا از بالای دروازه به اوت برود.

* دقیقه 25: پاس عرضی میلاد نوری به محوطه جریمه فجر را روح الله باقری از روی توپ پرید تا به مجتبی رمضانی برسد ولی مدافع حریف دست بازیکنان خونه به خونه را خواند و توپ را دفع کرد.

* دقیقه 29: حمله گسترده تیم فجرسپاسی شیراز را رامتین سلیمان زاده طی دو نوبت به کرنر فرستاد و کرنر دوم ثمری برای شیرازی ها نداشت.

* دقیقه 32: میلاد نوری حرکت زیبای روح الله باقری را به یک کرنر تبدیل کرد. ضربه کرنر میلاد نوری می رفت با ضربه سر مهران فرضیات به گل دوم خونه به خونه تبدیل شود که بااختلاف اندکی توپ به بیرون رفت.

* دقیقه 35: ضربه ایستگاهی فجرسپاسی را دو سه بازیکن این تیم می رفتند با ضربه سر به گل تبدیل کنند ولی سیو دیدنی میکائیل ایمن تراج و خطای مدافعان حریف روی این بازیکن مانع گلزنی شیرازی ها شد.

* دقیقه 38: فجری ها یکبار دیگر خطرساز شدند ولی ایمن تراج پاس عرضی و تند و تیز بازیکن این تیم را با شیرجه زمینی خود قطع کرد.

* دقیقه 45: پاس زیبا و عمقی هادی خیری به روح الله باقری رسید و درحالی که می توانست خودش شوتزنی کند توپ را برای مجتبی رمضانی ارسال کرد غافل از اینکه مجتبی در صحنه حضور نداشت.

گزارش نیمه دوم:

* دقیقه 50: درحالی که داور بازی پنالتی اعلام کرده بود، کمک داور اول بازی رای را برگرداند و خطای بازیکن خونه به خونه را گرفت. این عمل، اعترض شدید بازیکنان و کادرفنی خونه به خونه را در پی داشت.

* دقیقه 55: ایمان سلیمی در محوطه 6 قدم، توپ را از بالای دروازه خونه به خونه به بیرون زد.

* دقیقه 57: شوت سرکش غلامرضاپور را میکائیل ایمن تراج به خوبی دفع کرد تا یک موقعیت خوب برای فجرسپاسی از دست برود.

* دقیقه 61: روح الله باقری با فرار عالی خود یک موقعیت سه به تک برای خونه به خونه ایجاد کرد و پاس عرضی اش را برای مجتبی رمضانی فرستاد و رمضانی از فاصله سه متری دروازه خالی را به گل تبدیل نکرد.

* دقیقه 65: علامرضا پور با ضربه سر گل تساوی بخش فجرسپاسی را به ثمر رساند.

* دقیقه 86: پاس روح الله باقری اگر کمی قدرتش کمتر بود، رضا آقابابایی با دروازبان حریف تک به تک می شد.

این دیدار بدون رویداد دیگری به پایان رسید و درنهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند تا خونه به خونه با این یک امتیاز، در جدول با 49 امتیاز در رده ششم جای بگیرد و فجرسپاسی نیز با 30 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3955pq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی خونه به خونه - فجرسپاسی؛ استادان لیگ یک به هم رسیدند
اختصاصی| هفته سی و یکم لیگ یک؛

تصاویر/ دیدار فجرسپاسی-خونه به خونه
از نگاه دوربین آبتین علی نیا