تاریخ انتشار: 1396/01/27 16:00
با غیبت طلایی های المپیک در آسیا؛
کد خبر: 216728

سقوط آزاد در انتظار وزنه برداری

تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند اما تمام ستاره های المپیک که توانسته اند مدال طلا کسب کنند در این رقابت ها غایب خواهند بود.
 سقوط آزاد در انتظار وزنه برداری

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران وزنه برداران خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند اما او با چالشی بزرگ رو به رو است، چالشی که تمام ستاره های تیم ملی را از او دور کرده است. او برای مسابقات قهرمانی آسیا بهداد سلیمی را به دلیل مصدومیت نخواهد داشت.

داستان پیچیده سجاد انوشیروانی و کیانوش رستمی هم این ستاره طلایی المپیک ایران در ریو را از ترکیب تیم ملی کنار گذاشت تا آماده ترین وزنه بردار ایران در المپیک برای مسابقات قهرمانی آسیا از ترکیب تیم دور بماند. اختلاف او با سجاد انوشیروانی دوری اش از تیم ملی را به همراه داشت که این وزنه بردار به صورت رسمی از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شد.

حالا سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با مشکلی جدید رو به رو است. سهراب مرادی، مرد طلایی وزنه بردار ایران در المپیک ریو حالا به دلیل عملی نشدن تعهدات فدراسیون و نگرفتن پاداشش از حضور در تمرینات و اردوی تیم ملی کناره گیری کرده است و او هم به احتمال زیاد تیم را در راه مسابقات قهرمانی آسیا همراهی نخواهد کرد. انوشیروانی اظهار امیدواری کرده است تا فدراسیون هر چه زودتر مشکل او را برطرف کند تا تیم با قدرت بیشتری به جدال رقبای آسیایی برود.

با این وضعیت تیم ملی هیچ یک از طلایی های خود در المپیک را نخواهد داشت و این وضعیت آینده ای مبهم را برای تیم ملی و وزنه برداری ایران به همراه خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395e6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمانی مقتدرانه تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آسیا + فیلم