تاریخ انتشار: 1396/02/18 22:38
اختصاصی| داماش از صعود به لیگ یک بازماند؛
کد خبر: 212028

برق جدید شیراز 3-0 داماش گیلان؛ برق در یک قدمی لیگ یکی شدن

داماش گیلان در خانه برق جدید شیراز، شکست سنگین 3-0 را متحمل شد.
برق جدید شیراز 3-0 داماش گیلان؛ برق در یک قدمی لیگ یکی شدن

به گزارش فرتاک ورزشی، داماش درحالی در شیراز به مصاف برق جدید شیراز رفت که چندین مهره اصلی و تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت و همین امر، سبب شد تا هادی طباطبایی، سرمربی داماش از بازیکنان ذخیره خود در این بازی حساس استفاده کند که سرانجام آن، شکست تحقیر آمیز 3-0 شد.

هفته نهم لیگ دسته دوم؛ تاریخ 1396/2/18؛ ساعت 17

استادیوم دستغیب شیراز؛ تماشاگر 300 نفر

اخطارها: مسعود روزبهانی - حسین نظیری - آرمین منفرد دوست 

اخراج: رسول بهاروندی

ترکیب دو تیم:

برق جدید شیراز: مسلم حق شناس - حمید ملکی - قاسم رزمی - مهرداد علیزاده - صادق کرمی - مجید بهروزی - پوریا آریا کیا - صادق رضائی - رسول بهاروندی - مهدی زینلی - احمد نصیری

سرمربی: وحید رضایی

داماش گیلان: اشکان توانا - کنعان طاهرنژاد - محمد صالحی - آزاد جعفرزاده - آرمین منفرد دوست - مصطفی حاجتی - مسعود روزبهانی - حسین نظیری - حسن رمضانی - سامان نورمحمدی - امین متوسل زاده

سرمربی: هادی طباطبایی

----------

شرح گلها: 

رسول بهاروندی: توپی که به دست آرمین منفرد دوست مدافع داماش، برخورد کرد را داور مسابقه پنالتی تشخیص داد و بهاروندی این پنالتی را تبدیل به گل کرد.

پوریا آریا کیا: وینگر تند و تیز برق جدید شیراز، باشوتی سرکش از پشت محوطه جریمه، توپ را به طاق دروازه داماش چسباند.

پوریا زارع: در کش و قوس محوطه جریمه، این پوریا زارع مهاجم برق جدید بود که با ضربه‌ای آرام اما بادقت، دروازه داماش را برای سومین بار باز کرد و شکست سنگین و تلخی را برای این تیم رقم زد.

----------

بهترین بازیکن: 

پوریا آریا کیا: آریا کیا هافبک سرعتی برق جدید با نفوذ از سمت راست برق، بارها مدافعان چپ تیم داماش را آزار داد و او علاوه بر آنکه توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند، بالانس تیمش را در دست داشت و توانست رهبر تیمش در این بازی باشد. ضمن اینکه نمی‌توان از بازی درخشان اشکان توانا و رسول بهاروندی چشم پوشی کرد.

----------

لحظات حساس بازی: 

دقیقه 15: سانتر سامان نورمحمدی از جناح راست، می‌رفت تا امین متوسل زاده را صاحب موقعیتی مناسب کند، اما مدافعان برق، این تیم را دفع کردند.

دقیقه 23: روی خطایی که صادق کرمی روی حسین نظیری کرد، داماشی‌ها روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت خیلی خوبی شدند که ارسال حاجتی را دروازه‌بان تیم برق مشت کرد.

دقیقه 40: شوت از راه دور صادق کرمی با اختلاف اندکی از کنار دروازه داماش به بیرون رفت. این موقعیت، تنها موقعیت جدی شیرازی‌ها در نیمه اول بازی بود.

دقیقه 50: رسول بهاروندی با شوتی از راه دور، دروازه اشکان توانا را تهدید کرد که ضربه این بازیکن بااختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: هجوم همه جانبه بازیکنان برق جدید سبب موقعیت بسیار خطرناکی برای این تیم شد که اشکان توانا، دروازه‌بان داماش در دو مرحله توپ را دفع کرد.

----------

درحاشیه:

* این دیدار توسط سیمای استان شیراز به صورت زنده پخش شد.

* غلام پیروانی، سرمربی فجرسپاسی تماشاگر ویژه این دیدار بود.

* درحالی که داور مسابقه برای برق جدید پنالتی اعلام کرده بود، بازیکنان داماش به سمت نیمکت خود آمدند و به این امر اعتراض کردند و حاضر به ادامه بازی نبودند.

* حسن رمضانی بازیکن داماش به دلیل مصدومیت در همان دقایق ابتدائی بازی تعویض شد. همچنین اولین تعویض برق جدید نیز به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان این تیم در دقیقه 30 صورت گرفت.

* داور این بازی 14 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که در نوع خود جالب توجه بود.

----------

داماش با این باخت عملا شانس صعود به لیگ یک را از دست داد و برق جدید در عین ناباوری، در یک قدمی صعود به لیگ یک قرار گرفته است و اگر فصل آینده دو تیم شیرازی در لیگ یک دیدید، تعجب نکنید!

تهیه و تنظیم: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/395okx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی برق جدید شیراز - داماش گیلان
اختصاصی| لاجوردی‌پوشان محکوم به پیروزی؛

سه امتیاز شیرین برق جدید شیراز در رشت/ داور هم جلودار شیرازی ها نبود
اختصاصی| اولین موفقیت وحید رضایی پس از بازگشت به نیمکت؛

رای دیدار جنجالی شهرداری کاشان و داماش صادر شد
اختصاصی| جریمه سنگین برای دو تیم؛