تاریخ انتشار: 1402/04/25 11:15
کد خبر: 2604

اینتر وارد داستان انتقال طارمی شد

پس از ناکامی اینتری‌ها در به خدمت گرفتن روملو لوکاکو، مدیران این باشگاه و سیمونه اینزاگی قرار است امروز جلسه‌ای برای خرید مهاجم جدید برگزار کنند.
اینتر وارد داستان انتقال طارمی شد

باشگاه اینتر که با چلسی برای به خدمت گرفتن روملو لوکاکو به توافق رسیده بود، در نهایت به خاطر رفتار غیرمنتظره این مهاجم بلژیکی که دو، سه روز جواب تلفن مدیران باشگاه اینتر را نداد و در ادامه مشخص شد که وارد مذاکره با باشگاه یوونتوس شده و پیشنهاد دستمزد ۱۱ میلیون یورو در سال آنها را پذیرفته، قید خرید این بازیکن را زد و حالا در بازار نقل‌وانتقالات سراغ گزینه‌های دیگر رفته است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت»؛ روملو لوکاکو سرانجام پس از چند روز با پیرو اوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر تماس گرفته و مطلع شده که دیگر در برنامه‌های این باشگاه نیست. تماس طرفین تنها ۳۰ ثانیه به طول انجامیده است. طبق این گزارش؛ این مهاجم بلژیکی از زمانی که اینتر خود را آماده دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌کرد، مذاکرات خود را با یوونتوس آغاز کرده بود.

«اسکای اسپورت» مدعی شد که مدیران اینتر پس از کنار گذاشتن روملو لوکاکو از لیست خریدهای تابستانی خود، حالا برای تقویت خط حمله مهاجمانی همچون فلورین بالوگون مهاجم آمریکایی آرسنال، آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید و مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را زیرنظر گرفته است.

به نظر می‌رسد بالوگون ۲۲ ساله در صدر لیست اینتر قرار دارد و استعدادیاب‌های باشگاه در طول فصل اخیر چندین بار بازی این مهاجم آمریکایی در رمس که به طور قرضی عضو این تیم فرانسوی بوده را از نزدیک دیده‌اند. آلوارو موراتا، مهدی طارمی، امبالا انزولا نیز به ترتیب دیگر گزینه‌های مدنظر اینتری‌ها برای تقویت خط حمله تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی هستند.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی هم اظهار داشت؛ آلوارو موراتا و مهدی طارمی گزینه‌های «شرط‌بندی مطمئن» برای تقویت خط حمله اینتر هستند، این در حالی است که دو باشگاه رُم و میلان هم وضعیت آنها را زیرنظر دارند.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم گزارش داد؛ روملو لوکاکو از نوع بازی گرفتن از او در اینتر در فصل اخیر و به خصوص نبودنش در ترکیب اصلی این تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی ناراضی بوده است. قرار است امروز (یکشنبه) جلسه‌ای بین سیمونه اینزاگی و مدیران باشگاه اینتر بر سر تلاش برای خرید مهاجمی جدید برگزار شود.

طبق این گزارش؛ اینزاگی، موراتا را گزینه مناسبی برای تقویت خط حلمه‌اش می‌بیند که تجربه بازی در سری A با یوونتوس را دارد اما مدیریت باشگاه فلورین بالوگون را گزینه بهتری به این منظور می‌بینند، بازیکنی که پیش‌بینی می‌شود انتقالش چیزی بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت. مهدی طارمی هم که در لیست اینتری‌ها است، با توجه به اینکه تنها یک سال از قراردادش با پورتو باقی مانده، با رقمی در حدود ۲۰ میلیون یورو در دسترس خواهد بود.

«گاتزتا دلو اسپورت» در پایان عنوان کرد که یوسف النصیری مهاجم مراکشی سویا نیز اخیراً به اینتر پیشنهاد داده شده است. در سوی دیگر خواکین کورئا مهاجم آرژانتینی اینتر پیشنهادهایی از باشگاه‌های عربستانی دریافت کرده و در صورت جدایی او از اینتر، امبالا انزولا مهاجم اسپتزیا گزینه‌ای به عنوان مهاجم چهارم اینتر خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397xx4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست مشترک طارمی و پورتو از میلان