تاریخ انتشار: 1395/10/12 15:13
کد خبر: 238904

مهترین دلیل حضورم در تبریز اعتقاد «آقا فراز» بود/ می‌خواهم از گسترش فولاد به تیم ملی برسم

مهاجم جدید تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: شرایط خوب گسترش و اعتقاد آقای کمالوند باعث شد به تبریز بیایم و در خدمت این تیم باشم.
مهترین دلیل حضورم در تبریز اعتقاد «آقا فراز» بود/ می‌خواهم از گسترش فولاد به تیم ملی برسم

محمد اوسانی در خصوص پیوستن به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: متأسفانه با اینکه چند پیشنهاد خوب داشتم اما جدایی‌ام از صبا بعد از زمان نقل و انتقالات بود و باید تا نیم‌فصل منتظر می‌ماندم. در این مدت شرایط بدنی خوم را حفظ کردم و بعد از صحبت‌هایی که انجام گرفت تا پایان این فصل در خدمت تیم خوب گسترش فولاد خواهم بود.

وی ادامه داد: برای نیم‌فصل هم پیشنهادهای خوبی داشتم اما جدا از امکانات خوب گسترش فولاد، اصلی‌ترین موضوعی که باعث شد به این تیم بپیوندم اعتقاد «آقا فراز» به من بود که این مسئله خیلی مهمی است. امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را داده و یک بازیکن مثمرثمر برای گسترش فولاد باشم.

مهاجم جدید تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است بتواند توقعات را برآورده کند، گفت: همان‌طور که گفتم هدفم دادن پاسخی مناسب به اعتمادی است که کمالوند و باشگاه گسترش به من داشته و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد. مطمئن باشید اهداف بزرگی را در گسترش دنبال می‌کنم چون می‌خواهم از اینجا به تیم ملی برسم.

اوسانی در پایان، درباره شرایط گسترش فولاد در لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه گسترش با اینکه تیمی خوب و پرمهره بود در ابتدای فصل دچار بدشانسی شد و نتوانست نتایج دلخواه خودش را به دست بیاورد. خوشبختانه در چند هفته پایانی، تیم روند خوبی پیدا کرده که امیدوارم بتوانم در تداوم این روند نقش بسزایی داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a6po

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور کمالوند در تمرین تیم ملی