تاریخ انتشار: 1397/05/11 19:30
کد خبر: 136052

حسن‌زاده: دیگر خسته شدم، امتیاز را به شهرداری بابل واگذار نمی‌کنم/ قرار بود دو و نیم میلیارد بدهند!

مالک باشگاه خونه به خونه بابل از مسئولین این شهر انتقاد کرد.
حسن‌زاده: دیگر خسته شدم، امتیاز را به شهرداری بابل واگذار نمی‌کنم/ قرار بود دو و نیم میلیارد بدهند!

 قاسم حسن‌زاده، مالک باشگاه خونه‌به‌خونه مازندران گفت: پس از جلسه روز سه‌شنبه در شورای‌شهر بابل، بنا شد قرارداد واگذاری ۴۹ درصد از سهام باشگاه خونه‌به‌خونه به شهرداری و شورای‌شهر امروز انجام شود. آقای تاجداران عضو شورای‌شهر بابل در تماس تلفنی روز گذشته گفته بود ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد امروز پرداخت می‌شود و ۲ میلیارد تومان نیز در قالب ۴ چک پرداخت می‌شود آقای فرماندار هم با تکرار حرف‌های عضو شورای‌شهر، خواسته بود امروز با وکیلم در جلسه حضور یابیم تا قرارداد واگذاری سهام امضا شود.

وی ادامه داد: امروز به همراه وکیل در شورای‌شهر حضور یافتیم، اما نه از وجه نقد و چک‌ها خبری بود و نه فرم قراردادی وجود داشت. در جلسه امروز گفتند فقط ۱۵۰ میلیون تومان داریم که آن هم باید مجوزش توسط فرمانداری صادر شود. آنچه در شورای شهر دیدم نسبت به جلسه دو روز پیش‌ ۱۸۰ درجه تفاوت داشت.

حسن زاده تاکید کرد: به اندازه کافی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و کمیته اخلاق مرا خسته کرده بودند، برخوردهای امروز خسته‌ترم کرد. بر اساس قول‌های چند روز اخیر، با بازیکنان و سرمربی جدید تیم هماهنگی شده بود که فردا برای عقد قرارداد به بابل بیایند اما این برخوردها مرا مایوس کرد. وقتی ابتدای کار اینطور عمل می‌کنند نمیشود به ادامه همکاری خوش‌بین بود. بنابرین به هیچ وجه امتیاز را به شهرداری بابل واگذار نمی‌کنم. تا شنبه برای واگذاری امتیاز باشگاه به اسپانسری دیگر تصمیم‌گیری می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dq7q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار درخصوص تیمداری عجیب خونه به خونه؛ کارهایتان قابل توجیه نیست آقای حسن زاده!
یادداشت ویژه دبیر بخش لیگ یک؛