تاریخ انتشار: 1397/08/04 21:03
کد خبر: 124576

شهباززاده: تمرکز ما روی بازی‌های آینده است/ در سپاهان باید بهترین عملکرد را داشته باشیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: امسال یک خط عقب‌تر بازی می‌کنم و از پست جدیدم راضی هستم.
شهباززاده: تمرکز ما روی بازی‌های آینده است/ در سپاهان باید بهترین عملکرد را داشته باشیم

سجاد شهباززاده درباره پیروزی سپاهان مقابل استقلال گفت: همه تلاش‌مان را برای موفقیت سپاهان انجام می‌دهیم و من هم سعی می‌کنم به بهترین شکل وظایفی که برعهده‌ام هست را انجام دهم.

وی درباره اینکه یک خط به عقب‌تر رفته‌ است، افزود: نسبت به گذشته پست من متفاوت شده و یک خط عقب‌تر بازی می‌کنم. از این پست راضی هستم و توانایی کار در این پست را دارم.

شهباززاده درباره داوری بازی هم اظهار داشت: صحنه‌های کوچکی در بازی بود که نمی‌توان درباره آن حرف زد اما درباره صحنه پنالتی که استقلالی‌ها معترض هستند باید بگویم که من صحنه پنالتی را ندیدم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

بازیکن تیم سپاهان درباره اینکه آیا این تیم مدعی قهرمانی است، عنوان کرد: ما هجومی بازی می‌کنیم و شرایط خوبی داریم اما همه تیم‌‌های بالای جدول تیم‌های قابل قبولی هستند و نتایج خوبی می‌گیرند اما تمرکز ما روی بازی‌های آینده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا همانند تیم استقلال در سپاهان هم روی تو فشار هست، گفت: سپاهان تیم پرطرفداری است و هواداران انتظار دارند که بازیکنان بهترین عملکرد را ارائه دهند. سپاهان شرایط خاص خودش را دارد و باید اینجا بهترین باشیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره کی‌روش استنلی و عملکرد او در این تیم اصفهانی افزود: او در سرزنی بازیکن موفقی است و به ما کمک زیادی می‌کنم فکر می‌کنم او در آینده هم بتواند به ما کمک کند.

شهباززاده درباره اینکه خط دفاع سپاهان قوی بود که خط حمله استقلال زهردار نبود، گفت: بازی خیلی سنگینی بود و خوشبختانه تمرکز دفاعی خوبی داشتیم و عملکرد خوبی هم ارائه دادیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dw6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره دیپورتی شفر با توپ پر به تهران برگشت