تاریخ انتشار: 1395/12/17 21:19
اختصاصی| مهاجم ایرانجوان مطرح کرد؛
کد خبر: 224576

مهدی قائدی: دو پیروزی قبلی به ما چسبید/ درخصوص تیم ملی هنوز چیزی مشخص نیست

مهاجم تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر دو پیروزی اخیر این تیم را دلچسب عنوان کرد.
مهدی قائدی: دو پیروزی قبلی به ما چسبید/ درخصوص تیم ملی هنوز چیزی مشخص نیست

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، مهدی قائدی زننده دو گل از 5 گل ایرانجوان مقابل استقلال اهواز در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما درخصوص بازی و گلزنی اش گفت: زحمت بچه ها بود که توانستم گل بزنم. کل بچه ها تلاش می کنند تا توپ به جلو بیاید و در نهایت کار من نیز گلزنی است و توانستم در این دیدار دو گل و یک پاس گل بدهم.

وی افزود: برای پیروزی در این دیدار یک دل بودیم و بعد از اینکه شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و هفته ها بود که رنگ برد را نمی دیدیم، دو برد شیرین گرفتیم و از قعر جدول فاصله گرفتیم و به بازیهای بعد امیدار هستیم تا فصل را با رتبه خوبی به پایان برسانیم.

قائدی درخصوص بازی بد وی در نیمه اول گفت: با کارتی که در در نیمه اول گرفتم از نظر روحی به هم ریختم و بین دو نیمه با صحبت هایی که آقای مفتخر و کادرفنی کردند، وضعیتم خوب شد و بعد از گلزنی که کردم شرایطم بحالت اول بازگشت و سبب شد تا یک گل دیگر و یک پاس گل بدهم.

قائدی در پایان درخصوص دعوت شدن به تیم ملی گفت: هنوز معلوم نیست و اسم من در لیست آقای پیروانی هست، اما باید به اردوی تهران برویم و آنجاست که مشخص می شود من می توانم همراه تیم ملی به آلمان بروم یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39enzo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سقوط استقلال اهواز به لیگ دو؛ گلباران ایرانجوان با درخشش قائدی
هفته بیست و هفتم لیگ یک؛