تاریخ انتشار: 1395/11/29 00:04
کد خبر: 228604

تمرین نساجی بدون حضور کاپیتان های تیم برگزار شد

اولین جلسه تمرینی نساجی پس از شکست برابرخیبر از ظهر امروز در استادیوم شهید وطنی قائمشهرآغاز شد.
تمرین نساجی بدون حضور کاپیتان های تیم برگزار شد

به گزارش فرتاک ورزشی، اولین جلسه تمرینی نساجی پس از شکست برابر خیبر در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ آزادگان از ساعت 11:00 روز پنجشنبه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر آغاز شد تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی خود را برای دیدار برابر مس رفسنجان آماده کنند.

بازیکنان نساجی که از چهار بازی اخیرخود تنها یک امتیاز کسب کرده اند، طبق اعلام کادرفنی از ساعت 11:00 به استادیوم شهید وطنی آمده و مستقم به رختکن رفتند تا علاوه بر تعویض لباس ها، کادر فنی این فرصت را داشته باشد تا چند دقیقه ای برای آنها صحبت کند. جلسه ابتدایی تمرین در رختکن پس از چیزی حدود 50 دقیقه به پایان رسید و بازیکنان به زمین آمده و تمرینات را زیر نظر علی آذری، مربی بدنساز تیم که با نظر صنیعی فر، مالک باشگاه نساجی از چند هفته پیش به تیم اضافه شده بود آغاز کردند.

کادر فنی نساجی که گویا اعتقاد دارند هنوز بازیکنانشان از نظر بدنی به مرز آمادگی نرسیده اند بیشتر زمان تمرین امروز را در اختیار آذری قرار دادند تا بتواند با انجام تمرینات سخت بدن بازیکنان را به شرایط مطلوب، نزدیک کند.

آیتم پایانی تمرین امروز کار با توپ و مرورکارهای تاکتیکی بود که زیر نظر مربیان انجام شد و در نهایت پس از چیزی حدود یک ساعت تمرین با سرد کردن بدن بازیکنان به پایان رسید.

حواشی تمرین امروز:

-حدود 50 هوادار با حضور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

-هواداران معترض نساجی، بازیکنان این تیم را مورد خطاب قرار داده و دلیل کسب نتایج ضعیف در چهار بازی اخیر را از آنها جویا شدند. با بالا گرفتن اعتراض هواداران، علی آذری، مشاور مالک و مربی بدنساز نساجی و حسین مسگرساروی چند دقیقه ای با تماشاگران صحبت کرده و توانستند کمی آنها را آرام کنند. در ادامه یکی از مشوقین باشگاه نساجی با صدای بلند از بازیکنان خواست تا هر چه زودتر خودشان را به مرز آمادگی رسانده و با همدلی بیشتر هر چه زودتر نتایجی در خور نام بزرگ نساجی کسب کنند تا در پایان فصل حسرت این امتیازاتی که به سادگی از دست می دهند را نخورند.

-اسکندر خاوری نژاد، مربی دروازبانان نساجی جلسه ای سرپایی با عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه در کنار زمین  برگزار کردند.

-محمد عباس زاده و هانی اسماعیلی، کاپیتان های نساجی در تمرین امروز حضور نداشتند.

-امین رضایی، گلر جوان نساجی که چند روزی به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات دور بود، با حضور در ورشگاه نرم دوی را آغاز کرد.

-برخلاف اعلام مسوولین باشگاه مبنی آغاز تمرین پنجشنبه نساجی در ساعت 11:00، این تمرین به دلیل طولانی شدن صحبت های سرمربی با تاخیری 50 دقیقه ای آغاز شد.

در این مورد این نکته گفتنی است که نساجی در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ آزادگان ساعت 14:15 دوشنبه هفته جاری در استادیوم شهید وطنی میزبان مس رفسنجان خواهد بود./سایت رسمی باشگاه نساجی مازندران

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39exz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کم توجهی مرزبان به آقای گل

خیبر با 8 گل دانشگاه لرستان را بدرقه کرد
اختصاصی/ در دیداری دوستانه رقم خورد؛