تاریخ انتشار: 1396/11/07 13:20
کد خبر: 162752

داستان تراکتورسازی و عشوری به‌کجا می‌رسد؟

سینا عشوری فصلی پرحاشیه‌ را در تراکتورسازی پشت سر گذاشت؛ از پنهان کردن عمل جراحی تا خداحافظی شبانه با این تیم.
داستان تراکتورسازی و عشوری به‌کجا می‌رسد؟

 شب گذشته (جمعه) سینا عشوری، بازیکن تیم تراکتورسازی با انتشار مطالب عجیبی در صفحه شخصی‌اش ابتدا از خداحافظی خودش خبر داد، بعد اعلام کرد حاضر شده 20 درصد از قرارداد خودش را ببخشد و در نهایت تهدید به افشاگری و گفتن حقایق کرد.

عشوری که به طور کل بازیکن خبرساز و البته علاقمند به فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی است، یکی از کم اثرترین اما در عین حال حاشیه‌سازترین بازیکنان تراکتورسازی در این فصل بوده که البته تا دو فصل پیش محبوبیت قابل توجهی در تبریز داشت. با این وجود اتفاقات سال‌های گذشته شرایط نامناسبی برای این بازیکن ایجاد کرده است.

عشوری در ابتدای فصل بعد از یک مصدومیت شدید و طولانی به فوتبال بازگشت. باشگاه تراکتورسازی برای حمایت از بازیکن باسابقه این تیم قرارداد دوساله با عشوری به امضا رساند، اما سینا عشوری در نخستین بازی فصل مقابل استقبال خوزستان دوباره مصدوم شد و تا هفته یازدهم از ترکیب تراکتورسازی دور بود.

در همین که مدت شنیده می‌شد عشوری دوباره پای خودش را به تیغ جراحان سپرده، خودش صراحتا این خبر را تکذیب می‌کرد، چراکه نمی‌خواست هواداران او را بازیکن همیشه مصدوم تیم بدانند!

مسئولان و مربیان تراکتورسازی هم حاضر به تایید انجام عمل جراحی نبودند و تنها در این خصوص سکوت می‌کردند تا یک دروغ بزرگ افشا نشود. عشوری هم مدام به گل‌محمدی پیغام می‌داد که حرفی از جراحی دوباره او نزند و واقعیت را نگوید. با این وجود بعد از انجام عمل جراحی باز هم عشوری نتوانست به روزهای اوج خودش برگردد.

نام عشوری در لیست مازاد نیم فصل تراکتورسازی قرار گرفت، اما نه باشگاهی مایل به جذب او بود و نه‌ خودش تمایلی به از دست دادن یک قرارداد جذاب با رقمی قابل توجه داشت. عشوری بارها مصاحبه و اعلام کرد با رفتن یحیی گل‌محمدی به تیم برمی‌گردد، اما حالا باشگاه خواستار کاهش رقم قرارداد شده است. عشوری حاضر بود 20 درصد از مبلغ قرارداد خود را کم کند و در تراکتورسازی بماند. مسئولان باشگاه اما نظر دیگری داشتند. آنها می‌خواستند 40 درصد از مبلغ قرارداد را کسر کنند، اما به‌صورت مشروط. یعنی اگر عشوری در طول فصل مصدوم نمی‌شد و در همه بازی‌ها برای تراکتورسازی به میدان می‌رفت، همان 20 درصد از قراردادش کسر می‌شد.

طبیعی است که تراکتوری‌ها حاضر به پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان به این بازیکن نبودند و تنها راه چاره برای عشوری پناه بردن به محبوبیت خودش در فضای مجازی بود. عشوری که در این مدت حسابی از همین فضای مجازی استفاده کرده و افراد مختلف را تحت فشار قرار داده، شب گذشته هم دست به چنین کاری زد تا بلکه بتواند از این طریق به تراکتورسازی بازگردد اما با توجه به مواردی که در بالا گفته شد دیگر کار از کار گذشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mpro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هافبک با تجربه تراکتورسازی با رفتن گل‌محمدی به این تیم باز خواهد گشت

جداییرسمی 2 ستاره تراکتور سازی
واکنش سرپرست تراکتورسازی به جدایی ابراهیمی و عشوری