تاریخ انتشار: 1395/06/27 22:21
سرمربی پاس همدان؛
کد خبر: 260904

طلایی منش: برای بازگشت به لیگ یک فقط باید ببریم!

سرمربی تیم پاس همدان گفت: برای صعود به لیگ دسته اول هیچ راهی جز کسب پیروزی در بازی‌ها نداریم.
طلایی منش: برای بازگشت به لیگ یک فقط باید ببریم!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، رضا طلایی‌منش امروز در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط تیم پاس، اظهار کرد: خوشبختانه تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و از تعطیلات یک هفته‌ای برای آماده‎سازی بدنی و هوازی تیم استفاده کرده‎ایم.

وی ادامه داد: در اوایل روزی سه جلسه تمرینات فشرده‌ای را انجام دادیم و دست آخر نیز با کم کردن فشار تمرینات آماده بازی برابر تیم شهرداری تبریز شدیم.

سرمربی تیم پاس همدان بازی برابر تیم شهرداری تبریز را سخت توصیف کرد و افزود: این مسابقه، بازی آسانی برای تیم پاس نیست زیرا شهرداری تبریز سابقه بازی در لیگ برتر را دارد و از نظر تیمی نیز متحد و خوب است.

وی اضافه کرد: با تمام این تفاسیر هیچ راهی جز کسب پیروزی در بازی‌ها نداریم و باید در این بازی نیز با کسب هر سه امتیاز از میدان خارج شویم.

طلایی‌منش تأکید کرد: ما روی بازی‌های خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم زیرا حضور هواداران می‌تواند یک فاکتور مهم برای کسب پیروزی باشد پس باید از شرایط میزبانی نهایت استفاده را برده و بر این تیم تبریزی فائق شویم.

وی هواداران را سرمایه‌های اصلی تیم پاس عنوان کرد و اظهار کرد: هواداران همدان بسیار بی‌نظیر هستند امیدوارم که با حضور خود در ورزشگاه شرایط را برای پاس هموارتر کنند و در نهایت نیز بتوانیم با کسب جواز صعود به لیگ دسته اول، جواب زحمات آنها را بدهیم.

سرمربی تیم پاس شرایط مصدومان تیم را مساعد ارزیابی کرد و بیان کرد: شکر خدا مصدومی در تیم نداریم و تنها شرایط بدنی مصدومان گذشته مناسب نیست

وی گفت: وحید جلالی‌نیا و سید جمال معصومی نیز با انجام تمرینات برنامه‌ریزی‌شده در حال افزایش آمادگی بدنی خود هستند تا کم‌کم به تیم اضافه شوند./فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pqyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان: یادتان باشد هیچ وقت در بابل از نیمکت بلند نمی شوم/ سهمیه 2.5 جذاب تر بود
سرمربی بادران؛