تاریخ انتشار: 1396/06/27 21:37
سرمربی ایرانجوان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 182352

سعید مفتخر: نباید کردجهان را از بازی بیرون می‌کشیدم/ در بازی‌های خارج از خانه بهتر کار می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: قصد داشتیم بازی را مستقیم کنیم و حسین موجی را بردیم جلو تا سر بزند اما اشتباه کردیم و نباید اویس کردجهان را از بازی بیرون می‌کشیدیم زیرا اویس یکی از بهترین سانترهای لیگ یک است.
سعید مفتخر: نباید کردجهان را از بازی بیرون می‌کشیدم/ در بازی‌های خارج از خانه بهتر کار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی، سعید مفتخر سرمربی ایرانجوان بوشهر پس از پایان دیدار با صبای قم درخصوص این دیدار گفت: نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم. تیم حریف نیز خیلی بازی را خواباند و فکر می‌کنم در نیمه دوم داور می‌توانست 11 دقیقه وقت اضافه بگیرد اما باز هم ما منکر بد بازی کردنمان نیستیم و در بازی‌های خانگی باید پیروز شویم. سجاد فیض اللهی یکی از بهترین بازیکنان ما است و واقعا نمی‌دانم که چگونه پنالتی امروز او هدر رفت!

وی افزود: ما در بوشهر خیلی سخت بازی می‌کنیم و در بازی‌های خارج از خانه خیلی بهتر از این ظاهر می‌شویم. ما در هفته‌های قبل به راحتی گل می‌خوردیم و اکنون که سازماندهی دفاعی خود را بهبود بخشیدیم، در امر گلزنی به مشکل برمی‌خوریم. ما در 5 هفته فقط دو گل زدیم که نشان می‌دهد کار ما ایراد دارد و باید بیشتر کار کنیم. قصد داشتیم بازی را مستقیم کنیم و حسین موجی را بردیم جلو تا سر بزند اما اشتباه کردیم و نباید اویس کردجهان را از بازی بیرون می‌کشیدیم زیرا اویس یکی از بهترین سانترهای لیگ یک است.

مفتخر درخصوص وضعیت میلاد شعبانلو نیز گفت: آن چیزی که در هیات فوتبال ثبت شده، شعبانلو بازیکن تیم ما است اما باشگاه شاهین می‌گوید که با باشگاه ما قرارداد داخلی بسته است و ما نیز منتظر رای کمیته تعیین تکلیف بازیکنان هستیم که فکر کنم همین هفته نمایندگان دو باشگاه در سازمان لیگ جلسه دارند و همه چیز مشخص خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39r7vw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: کمی نیاز به صبوری داریم/ روی اشتباهات فردی گل می‌خوریم
سرمربی ایرانجوان در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

بدترین شروع فصل ایرانجوان!
با دو باخت و بدون امتیاز؛

سعید مفتخر بدون پیروزی مقابل بادران!
دبل باخت مفتخر برابر نارنجی‌پوشان؛