تاریخ انتشار: 1396/03/13 23:19
کد خبر: 206328

فوری‌ترین تاثیر باخت شش گله استقلال/ تناقض‌گویی آقای سرمربی

شکست سنگین استقلال برابر العین امارات خیلی از مخاطبان فوتبال ایران و آسیا را شوکه کرد. باورکردنی نبود که این تیم ظرف 70دقیقه 6گل از حریف بخورد و در 20دققه پایانی صرفا به خاطر «سیر شدن» العین نفسی به راحتی بکشد. آمار ثبت شده از نیمه اول این بازی حیرت‌انگیز است. استقلال فقط 20درصد مالک توپ بوده و بازیکنان این تیم تنها 34پاس به هم داده‌اند! به هر حال این نقطه پایان فصلی بود که برای آبی‌ها فراز و نشیب زیادی داشت. آنها ابتدای فصل گرانترین تیم لیگ شانزدهم را بستند و خیلی به کسب عنوان قهرمانی امیدوار بودند، اما در ادامه تیم‌شان به شدت افول کرد و کار به جایی رسید که علیرضا منصوریان در آستانه اخراج قرار گرفت.

 

این ورق اما یک بار دیگر برگشت و این بار استقلال با جوانانش سیر صعودی در پیش گرفت. پیروزی در داربی، نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و پیشروی در آسیا باعث شد استقلالی‌ها تصور کنند همه مشکلات حل شده و با این نسل جدید می‌توان «آقایی» کرد، اما دو بازی ناامیدکننده با العین دوباره معادلات را به هم زد. اگرچه استقلال بازی رفت را برد، اما شاهدان بی‌غرض می‌دانند که در همان مسابقه هم حق این تیم پیروزی نبود و بازی از نظر فنی چیز خاصی نداشت. مسابقه برگشت اما تکلیف همه چیز را روشن کرد. دومین شکست سنگین تاریخ باشگاه استقلال در یک آوردگاه بین‌المللی، حالا سایه‌اش را روی همه حساب و کتاب‌های این باشگاه پهن کرده و تابستان آبی‌ها را متحول خواهد کرد.

 

منصوریان به تناقض‌گویی افتاد

سرمربی جوان استقلالی‌ها در روزهای اوج درخشش تیمش مدعی شده بود آبی‌ها نیاز به فعالیت چندانی در فصل نقل‌وانتقالات ندارند و صرفا دو بازیکن جدید خواهند گرفت. با این وجود بعد از شکست سنگین استقلال برابر العین، منصوریان هم دیدگاهش را تغییر داد. او در نشست خبری پس از این بازی ابراز امیدواری کرد استقلال با جذب چند بازیکن بین‌المللی و سطح بالا دوباره ترمیم شود. به عبارت دیگر شاید این باخت برای آبی‌ها چندان هم بد نبوده؛ چه اینکه آنها حالا در باد چند موفقیت نسبی فصل گذشته نمی‌خوابند و مجبورند به طور جدی‌تری تیم‌شان را بسازند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vjnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش تأثیر گذار بازیکن استقلال در دیدار مقابل العین/از بازیکن مازاد تا مهره کلیدی