تاریخ انتشار: 1396/08/11 13:09
اختصاصی| واکاوی گل صحیحی که مردود اعلام شد؛
کد خبر: 175504

اعتراض باشگاه خونه به خونه نسبت به داور بازی با گل گهر؛ زرگر در آفساید!

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در سیرجان مقابل گل گهر به تساوی بدون گل دست یافت.
اعتراض باشگاه خونه به خونه نسبت به داور بازی با گل گهر؛ زرگر در آفساید!

 سایت باشگاه خونه به خونه درخصوص داوری بازی با گل گهر نوشت: "این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان جواد نکونام در دقیقه 64 بازی موفق شدند با شوت زیبای مهدی حنفی به گل دست یابند ولی کمک داور این دیدار در اقدامی عجیب و البته با تاخیر این گل را آفساید اعلام کرد.

و اما ماجرای مردود اعلام کردن این گل بدین شرح است که روح الله باقری با ضربه سر توپ را به سید محمد میری می سپارد و میری هم پس از در اختیار گرفتن توپ، به مهدی حنفی پاس می دهد و حنفی هم با شوتی سرکش دروازه گل گهر را باز می کند. تا اینجای کار اتفاق خاصی رخ نداد جز اینکه بازیکنان خونه به خونه که سر از پا نمی شناختند همدیگر را در آغوش گرفتند و بازیکنان گل گهر نیز مبهوت دریافت گل شدند.

ولی قصه از اینجا آغاز شد که کمک داور بازی با پرچم، حسین زرگر داور همیشه نامهربان نسبت به تیم خونه به خونه را به سمت خود فرا می خواند و پس از مشورتی کوتاه، پرچم خود را به عنوان آفساید به سمت جلو می آورد و داور نیز تصمیم کمکش را رسما اعلام می کند. و اما سوال اینجاست، اگر سید محمد میری در آفساید بود چرا پس از خوشحالی بازیکنان خونه به خونه ، گل اعلام می شود؟ بین پاس روح الله باقری و خوشحالی بازیکنان خونه به خونه پس از گل حنفی مدت زیادی سپری شد ولی چرا دقیقا پس از گل، کمک داور به شک افتاد و زرگر را فراخواند؟!

و اگر کمک داور نسبت به تصمیمش اعتقاد راسخ داشت و معتقد بود گل خونه به خونه آفساید است چرا به جای اینکه پرچم خود را به نشانه آفسایر بالا ببرد، حسین زرگر را به سمت خود فرا خواند؟! براستی آیا وقت آن نرسیده حسین زرگر که اشتباهاتش در بازی های خونه به خونه مقابل نساجی، بادران و اکسین مشهود بود از آفساید تقابل با این تیم خصوصی و مردمی خارج شود؟

باشگاه خونه به خونه مازندران فارغ از خاطرات بدی که از داوری حسین زرگر دارد، نسبت به انتخاب این داور برای دیدار با گل گهر واکنشی نشان نداد و به تصمیم کمیته داوران احترام گذاشت ولی گویا مجبوریم مثل همیشه تسلیم سرنوشت شویم. برغم احترامی که برای داوران عزیز کشور قائلیم و می دانیم متناسب با مسئولیت شان به آنها رسیدگی نمی شود، ولی از این عزیزان انتظار داریم درک کنند با یک سوت اشتباه چطور می توانند در سرنوشت یک تیم تاثیر گذار باشند. از کمیته داوران نیز انتظار داریم برای انتخاب داوران تمام جوانب امر را بسنجند و تصمیماتی بی حرف و حدیث اتخاذ کنند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xeee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار گل گهر سیرجان و خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسداله‌نیا؛

کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛