تاریخ انتشار: 1396/10/16 21:06
کد خبر: 165928

لیگ یک/ پیش بازی مس رفسنجان-خونه به خونه

نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از فردا آغاز خواهد شد و در یکی از دیدارهای هفته هجدهم تیم خونه به خونه باید در رفسنجان مقابل مس صف آرائی کند.
لیگ یک/ پیش بازی مس رفسنجان-خونه به خونه

 نماینده فوتبال رفسنجان در طی سال های اخیر همیشه روند متعادلی را در پیش گرفت و میانه جدول جایگاهی بود که این تیم در پایان هر فصل برای خود دست و پا کرد. شاگردان علی سامره پس از پیروزی هفته دهم در دربی ال مسینو، روی دور ناکامی افتادند و نهایت خوشبختی شان در هفت دیدار اخیر، پیروزی مقابل صبای نگون بخت بود. آنها در چهار دیدار اخیر خانگی به دو شکست و دو تساوی دست یافتند. هر چند پیروزی 2 بر 1 در دیدار معوقه مقابل ملوان که در انزلی و بعد از پایان نیم فصل رقم خورد این تیم را به آینده امیدوار کرد.

مسی ها  به مانند خونه به خونه در فصل نقل و انتقالات تغییرات چندانی در تیم شان ایجاد نکردند ولی امیرحسین موسی زاده به عنوان یکی از بهترین بازیکنان شان را به نفت مسجدسلیمان فروختند و تیغ نورد پا به سن گذاشته را نیز به جای علی مرزبان دونده و خوش فکر که رباط صلیبی پاره کرد جذب کردند. محمدحسین کریم زاده، وینگر چپ کم سن وسال  و دونده و همچنین بهرام رشید فرخی نیز به خاطر قدرت سرزنی بالایش را می توان از بازیکنان تاثیرگذار تیم مس برشمرد.

و اما در سوی دیگر میدان تیم خونه به خونه قرار دارد که در جام حذفی شگفتی آفرید و به عنوان تنها تیم دسته اولی موفق شد به جمع چهار تیم برتر کشور راه یابد. شاگردان جواد نکونام در لیگ نیز نتایج قابل توجهی کسب کردند و پس از شکست در هفته پنجم رقابت ها مقابل فجر سپاسی شیراز، 12 بازی بدون شکست را پشت سرگذاشتند تا خود را از رده دوازدهم جدول به رده پنجم بکشانند.

خونه به خونه ای ها با کسب 14 امتیاز از بازی های بیرون از خانه، به عنوان یکی از موفق ترین تیم های لیگ از این حیث به شمار می روند. اما اوج اقتدار خونه به خونه را باید در خط دفاع و دروازه این تیم جستجو کرد. تیمی که با دریافت 10 گل خورده در 17 بازی نشان داد هر تیمی توان مقابله با شیرها را ندارد.

نماینده فوتبال مازندران در فصل نقل و انتقالات سعی کرد شاکله اش را از دست ندهد و تنها برای تقویت خطوط سه گانه اش امین حاج محمدی، بابا محمدی و رضا معقولی را به خدمت گرفت.

خونه به خونه پیش از سفر امروزش به رفسنجان، اردویی 5 روزه در تهران برپا کرد و تمرینات مستمر و پرنشاطی را از این تیم شاهد بودیم و شاگردان جواد نکونام عزم شان را جزم کردند تا رفسنجان را با سه امتیاز دلچسب بازی با مس ترک کنند.

مردان شهر بهارنارنج در دور رفت این رقابت ها در حالی مقابل کویرنشیان به تساوی 1 بر 1 دست یافتند که از ساز و کار چندانی برخوردار نبودند و جواد نکونام را نیز روی نیمکت مربیگری تیم شان نمی دیدند ولی یقیناٌ تیم مس رفسنجان عصر فردا با خونه به خونه ای متفاوت تر از خونه به خونه بازی رفت مواجه خواهد شد.

تیم مس در صورت برتری در این دیدار تغییر چندانی را در جایگاهش در جدول احساس نمی کند ولی خونه به خونه با کسب سه امتیاز این بازی می تواند خود را تا رده سوم جدول نیز بالا بکشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xw9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خونه به خونه مجددا به سراغ مدافع بابلی رفت!
اختصاصی|

فرشته نجات خونه به خونه یا نقطه اتکا امامی فر!
با عملکرد فوق العاده در بازی مقابل مس رفسنجان؛