تاریخ انتشار: 1395/12/17 14:55
کد خبر: 224656

دغدغه اصلی فراز کمالوند مقابل صبای قم

سرمربی تیم گسترش فولاد برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش مقابل صبا کار آسانی ندارد.
دغدغه اصلی فراز کمالوند مقابل صبای قم

گسترش فولاد در حالی بازی گذشته مقابل پدیده را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کرد که 3 بازیکن خود را نیز محروم شده دید. لوسیانو پریرا، فرناندو دخسوس و یوسف سیدی 3 بازیکن تاثیرگذار و فیکس گسترش فولاد مقابل پدیده اخطار دریافت کردند تا 3 اخطاره شوند و بازی با صبا در هفته بیست و چهارم را از دست بدهند.

 

غیبت این 3 بازیکن بی تردید کارفراز کمالوند را برای انتخاب نفراتی اصلی مقابل صبا سخت می کند. اگرچه گسترش فولاد روی نیمکت بازیکنانی دارد که بتوانند جایگزین خوبی برای این نفرات باشند اما با توجه به اینکه بازیکنان محروم به واسطه بازی در اکثر مسابقات در شرایط کامل مسابقه قرار داشتند و شاید غیبت شان به تیم ضربه بزند. 

 

در غیاب فرناندو دخسوس، کوروش ملکی دروازه بان جوان گسترش فولاد جای دخسوس را در ترکیب اصلی می گیرد. شاید مهم ترین مهره ای که پر کردن جای خالی اش سخت باشد، شیمبا است. در غیبا مهاجم برزیلی احتمالا رضا خالقی فر یک خطر جلوتر می رود که آنوقت شاید محمد اوسانی به ترکیب اصلی اضافه شود. با توجه به انگیزه ای که اوسانی مقابل تیم سابقش دارد احتمال حضور او در ترکیب کم نیست. البته با توجه به اینکه سیدی نیز این بازی را از دست داده، شاید امین درویشی به ترکیب اضافه شود و این احتمال هم وجود دارد که مسعود ابراهیم زاده یک خط جلوتر بیاید و مصطفی اکرامی در پست دفاع چپ به میدان برود.

 

دیدار گسترش فولاد و صبای قم ساعت 14:30 روز جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e98y9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جبران بی اثر داریوش شجاعیان