تاریخ انتشار: 1395/06/23 13:37
اختصاصی/
کد خبر: 261732

سخنی تکراری با مسولین استان لرستان/ خیبر را دریابید

هواداران خیبر نیز پرشورترین هواداران و در حقیقت چشم وچراغ لیگ یک فوتبال کشور هستند.
سخنی تکراری با مسولین استان لرستان/ خیبر را دریابید

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، درست  که استاندار محترم لرستان تا سر حد توان نماینده استان را در فصل قبل حمایت نمود، اما آیا نمایندگان  شهرستان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و یا ارگان‌هایی چون شهرداری‌، اداره ورزش و جوانان و ... هیچ وظیفه‌ای در قبال خیبر خرم‌آباد و مردم این دیار ندارند؟

 همگان مدت‌ها دوری و سرخوردگی فوتبال لرستان از لیگ سطح اول فوتبال کشور را دیدیم که البته در سال‌های اخیر با حضور گهر دورود و خیبر خرم‌آباد به افتخار بدل شد. اما کار خیبری‌ها از آن‌جا نسبت به گهر ارزشمندتر است که بیش از 90 درصد ترکیب این تیم را بازیکنان بومی لرستان تشکیل می‌دهند در حالی که در گهر دورود این نسبت برعکس بود.

مسئولین و نمایندگان محترم شهرستان خرم آباد؛ درخشش خیبر کم‌بضاعت در فصل گذشته لیگ دسته اول را دیدید پس نگذارید با کوتاهی یا اهمال‌کاری شما بار دیگر حق استان فوتبال‌خیز لرستان ضایع شود.

حق بازیکنان و این باشگاه لرستانی ریشه‌دار نیست که در چنین وضعیت حساسی به حال خود رها شود. مگر چه دلخوشی دیگری به این مردمان نجیب بخشیده‌اید که دستی به سر این تیم که تنها دل‌دادگی لرستانی‌هاست نمی‌کشید‌؟

ببینید چه بودجه‌هایی در استان‌هایی دیگر که نمایندگانی درلیگ های مختلف دارند می شود که هیچ کدام از نظر مواهب خدادادی بیشتر از لرستان چیزی ندارند. پس حال که ساق‌های این دلاورمردان لرنشین را طلا نمی‌گیرید، لااقل کمک کنید خیبر تازه اوج گرفته با سر زمین نخورد. لازم نیست اقرار کنید که کوتاهی کرده‌اید؛ همین که بتوانید به صورت ضربتی مشکل این تیم را حل کنید، دل علاقه‌مندان فوتبال این دیار را به دست آورده‌اید و رضایت و خشنودی نسبی آن‌ها را از خودتان و کارتان به همین راحتی فراهم ساخته‌اید.

چرا  شهرداری بندرعباس، شهرداری تبریز و حتی شهرداری لنگرود و دزفول می‌توانند به طور حرفه‌ای فعالیت و هزینه کنند اما در لرستان هیچ‌کدام از شهرداری‌ها قادر نیستند حتی یک تجلیل خشک و خالی از بازیکنان این تیم مظلوم ترتیب دهند؟

آقایان مسئول! لطفاً نگذارید فرصت‌ها به همین راحتی از دست برود چرا که با این وضعیت بغرنج، امیدی به بقا نماینده لرستان در لیگ یک نیست و یقیناً در صورت سقوط، کار این تیم برای صعود مجدد به لیگ ده‌ها برابر دشوارتر از امروز خواهد شد.

خیبر اکنون نه تنها محبوب لرستانی‌ها بلکه مورد توجه و علاقه بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال ایران‌زمین است. بسیاری از مسئولان فوتبال کشور از این که تیمی این همه هوادار دارد و تنور فوتبال کشور را گرم نگه می‌دارد، با افتخار از چنین موضوعی یاد می‌کنند.  

قطع به یقین نام کسانی که در حق نام بلند "خیبر" کوتاهی کنند نیز برای همیشه در اذهان مردم باقی خواهد ماند و به طور یقین از چنین کسانی با نیکی یاد نخواهند کرد. پس با حمایت خود دست این باشگاه و هوادارانش را بگیرید تا نام‌تان در کنار خیبر جاوید شود.

نویسنده: "سیامک کوهگردزاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebjxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه ی اضطراری مسئولان فجرسپاسی با مسئولان استان
اختصاصی/