تاریخ انتشار: 1397/01/08 18:06
اختصاصی|
کد خبر: 154432

لیگ یک| رونمایی از فینال لیگ یک؛ نساجی-بادران با اسلاید لیگ برتری!

نساجی و بادران در دیداری فینال گونه، باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم بروند.
لیگ یک| رونمایی از فینال لیگ یک؛ نساجی-بادران با اسلاید لیگ برتری!

 نساجی مازندران با نکونام گلی دریافت نکرده است و در این سه بازی اخیر که نکونام به روی نیمکت نساجی نشسته است دو برد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم های مس کرمان و برق جدید کسب کرده و یک تساوی خود را هم برابر مس رفسنجان به دست آورده است. اما بادران در سه بازی اخیر خود دو تساوی برابر اکسین البرز که در این بازی با دو گل از اکسین عقب بود توانست با گل های پایانی تساوی را به دست آورد و همچنین تساوی دیگر را برابر شهرداری ماهشهر به دست آورده و یک برد خود را برابر برق جدید شیراز با نتیجه سه بر یک کسب کرده است.

بازی روز پنجشنبه از حساسیت های بالایی برخوردار است چون تساوی به هیچ یک از تیم ها کمکی نخواهد و تنها آن ها را از لیگ برتر دور می کند. بادران که از دو بازی اخیر خود دو مساوی کسب کرده برای برد پا به میدان می گذارد و همچنین شاگردان نکونام هم دوست ندارند مقابل تماشاگران خود جز برد نتیجه ای دیگری کسب کنند.

نساجی نکونام با نساجی مهابادی کاملا فرق می کند و آن ها برای گرفتن برد با حداقل گل به میدان می روند و دوست ندارند گلی دریافت کنند.  بادران برای برد با تعداد گل زیاد به میدان می رود و شاید همانطور که راحت گل می‌خورد، راحت نیز گل می‌زند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeag9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی بادران مقابل نساجی؛ ربیعی از بحران گریخت!
حساس‌ترین بازی هفته به سود یاران ربیعی؛

زوج هافبک دفاعی نساجی مقابل بادران کیست؟!
اختصاصی| در نبود میثم کریمی؛