تاریخ انتشار: 1396/12/21 14:19
کد خبر: 156308

اهمیت 3 امتیاز دیدار با الوصل برای برانکو و شاگردانش

وضعیت گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای است که نبردن الوصل می‌تواند به معنای عدم صدرنشینی قرمزها در این گروه باشد.
اهمیت 3 امتیاز دیدار با الوصل برای برانکو و شاگردانش

الوصل به عنوان ضعیف‌ترین تیم گروه پرسپولیس سه شکست در سه بازی دور رفت داشته و بعید نیست که در برابر دو رقیب دیگر پرسپولیس نیز در دور برگشت باخت دهد. پرسپولیس باید فرض را بر این گذاشته که الوصل شش امتیاز به رقبایش خواهد داد و همین موضوع اهمیت سه امتیاز بازی با الوصل را مشخص می‌کند.

الوصلی که در تهران مقابل پرسپولیس بازی کرد، الوصلی نبود که قرار است در دوبی به مصاف قرمزهای پایتخت برود. پرسپولیس برای بردن الوصل در دوبی نیازمند تلاش مضاعفی نسبت به بازی رفت است. پرسپولیس در نیمه اول بازی با الوصل علی‌رغم زدن دو گل چندان خوب ظاهر نشد و اگر قرار به تکرار آن نمایش نیمه اول در بازی برگشت نیز باشد، شاگردان برانکو برای بردن الوصل به زحمت خواهند افتاد. ضمن اینکه توان هجومی الوصل در بازی برگشت متفاوت از بازی رفت خواهد بود و بنابراین اگر بازیکنان پرسپولیس با ذهنیت بازی رفت به مصاف الوصل بروند ممکن است در برابر حملات حریف غافلگیر شوند.

بردن الوصل در بازی برگشت اتفاق خارق‌العاده و مهمی برای پرسپولیس محسوب نمی‌شود اما امتیاز دادن در مقابل این تیم می‌تواند صدرنشینی این تیم را در پایان مرحله گروهی به خطر بیندازد. پرسپولیس برای صدرنشین شدن در گروه خود، نیازمند هر ۹ امتیاز دور برگشت است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eewp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:  الوصل در دیدار فردا تنها دو گزینه دارد