تاریخ انتشار: 1401/07/08 17:37
مسئول برگزاری لیگ دسته دوم در گفت وگو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 15832

باشگاه ها بستر لازم برای حضور بانوان را فراهم کنند / بدون هیچ تغییری بازی ها برگزار می‌شود

مسئول برگزاری لیگ دسته دوم گفت : طبق برنامه اعلام شده تمام بازی های لیگ دسته دوم برگزار می‌شود و تغییری در برنامه ایجاد نشده است.
باشگاه ها بستر لازم برای حضور بانوان را فراهم کنند / بدون هیچ تغییری بازی ها برگزار می‌شود

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری لیگ دسته دوم در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد : تمام تیم های لیگ دویی اعلام آمادگی کردند و هیچ تیمی غایب نیست، تیم ها تا شنبه وقت دارند نواقص قراردادی خود را رفع کنند.

وی افزود : طبق آخرین مصوبه هیات رئیسه بازی ها با حضور ۳۰ درصدی هواداران و با تایید شورای تامین استان ها برگزار می‌شود و در ادامه اگر شرایط مهیا باشد ممکن است درصد حضور هواداران افزایش یابد.

فراهانی درخصوص حضور بانوان اظهار داشت : ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و ابتدا ورزشگاه ها باید بستر لازم را داشته باشند، سپس باشگاه مورد نظر تایید استانی را دریافت کند و نامه های لازم را به سازمان لیگ ارسال کند و در هیئت رئیسه بررسی شود که فکر نمی‌کنم در سازمان لیگ مشکلی وجود داشته باشد و خود باشگاه ها باید پیگیر این موضوع باشند.

فراهانی با بیان این‌که ورزشگاه ها باید استاندارد لازم را داشته باشند، گفت : با بررسی بعمل آمده ورزشگاه شهرداری کرمان که توسط مس نوین معرفی شده بود تایید نشد و این تیم در ورزشگاه سرچشمه بازی نخست خود را برگزار می‌کند، همچنین ورزشگاه شهرداری ماهشهر نیز تایید نشد و آن ها در امیدیه میزبان حریف خود خواهند بود.

وی تصریح کرد : ورزشگاه ارگ بم نیز شرایط لازم را ندارد و ورزشگاه هما تهران که محل برگزاری بازی اسپاد بود نیز تایید نشد ک بازی های این باشگاه در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شود، تا زمان رفع نواقص چنین ورزشگاه هایی امکان میزبانی ندارند.

فراهانی با بیان این‌که ورزشگاه سردار جنگل رشت نیز نواقصی دارد، گفت : دو باشگاه داماش و سپیدرود متعهد شدند هرچه سریع تر محل برگزاری بازی های خود را با تکمیل شدن ورزشگاه عضدی رشت تغییر دهند و فعلا ورزشگاه سردار جنگل محل برگزاری بازی های این دو تیم است.

فراهانی در پاسخ به این سوال که آیا ویستا توربین از لیگ دو انصراف داده است‌، بیان کرد : باشگاه ویستا توربین سریع تر از سایر باشگاه ها نامه نگاری ها و اعلام آمادگی های خود را انجام داده و در تمام مراحل اداری جزو اولین ها بوده است.

مسئول برگزاری لیگ دسته دوم درخصوص برگزاری بازی های باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در شهر گچساران، گفت : این باشگاه همانند فصل گذشته بازی های خود را در گچساران برگزار می‌کند ولی اقدامی برای تغییر نام این باشگاه به نفت و گاز صورت نگرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekme9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه مسابقات هفته های اول و دوم لیگ دسته دوم اعلام شد