تاریخ انتشار: 1396/01/14 13:52
کد خبر: 219680

تنبیه جالب و حرفه ای استقلالی ها برای امید نورافکن

بازیکن جوان استقلالی ها از سوی کادرفنی با جریمه ای جالب توجه مواجه شده است.
تنبیه جالب و حرفه ای استقلالی ها برای امید نورافکن
امید نورافکن که به خاطر عملکرد فنی خوبش، نشان از ساخته شدن یک هافبک تراز اول برای استقلال دارد، در دیدار مقابل فولاد خوزستان، اتفاق عجیبی را رقم زد و پس از تعویض، به سمت یعقوب کریمی رفت و روی نیمکت ذخیره ها با او به درگیری فیزیکی پرداخت. 
این اتفاق از چشم رسانه ها دور نماند و موضوع خیلی زود به عکس یک و تیتر یک رسانه ها بدل شد. نورافکن در یک مصاحبه کوتاه، بابت رفتاری که داشت، عذرخواهی و ابراز پشیمانی کرده بود اما در قبال این رفتار، هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال واکنشی نشان ندادند به غیر از آن که علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد از آن بازی گفته بود: «باید شرایط را بررسی کنیم.» 
اما امروز که تمرینات استقلال از سر گرفته شد، امید نورافکن در محل تمرین غایب بود. دلیل این امر اصلا مشخص نیست اما به نظر می رسد کادرفنی و مدیریت باشگاه برای این بازیکن جوان، یک تنبیه پنهانی در نظرگرفته اند. شکل جریمه ای که باشگاه استقلال برای بازیکنان جنجالی خود در نظر می گیرد، با جریمه باشگاه پرسپولیس تفاوت دارد و احتمالا آبی پوشان، نورافکن را به تمرینات تیم پایه خود فرستاده اند. 
به هر حال تا زمانی که اعضای کادرفنی ومدیریتی باشگاه استقلال صحبتی در مورد جریمه ای که برای نورافکن در نظر گرفته اند، مطرح نکنند، شایعات در مورد این بازیکن و اقدامات استقلال در مواجهه با بی انضباطی بازیکنانش افزایش می یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enlxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جریمه جدی در انتظار نورافکن