تاریخ انتشار: 1395/09/15 23:22
اختصاصی/
کد خبر: 244880

رحمتی از با اخلاق های فوتبال ایران است بیخودی برایش حاشیه درست نکنید!

اردوهای خارج از کشور مزیت ها و معایب خاص خود را دارد که باید تمامی آنها را پذیرفت.
رحمتی از با اخلاق های فوتبال ایران است بیخودی برایش حاشیه درست نکنید!

به گزارش فرتاک ورزشی، وقتی صحبت از اردوهای خارج از کشور می شود و شورای برون مرزی نیز با آنها موافقت می کند این موضوع را هم باید پذیرفت که فرهنگ و آداب آنها مختص به کشور خود است و نمی توان آنها را در طی مدت چند روز تغییر داد.

استقلال و پرسپولیس هم به دلیل طیف وسیع هوادارانی که در تمام دنیا ایرانی دارند، بالطبع  همیشه با این گونه مشکلات همراه بوده و طرفداران آنها درخواست عکس یادگاری و امضاء دارند و نمی توان با برخورد قهریه با آنها رفتار کرد.

با توجه به موضوع مطرح شده, مهدی رحمتی در آن شرایط با درخواست هوادار خانمی که لباسی خارج از عرف و دین ما در ایران دارد،  مواجه می شود و مهدی هم موافقت می کند و عکس می اندازد، این رفتار مهدی نه تنها اشتباه نبوده بلکه باید به او نیز احترام گذاشت که نخواسته است با برخورد قهریه نگاه خارج نشینان را نسبت به ایران و ایرانی  تغییر بدهد.

مهدی اگرچه شاید می توانست جواب منفی بدهد و از انداختن عکس یادگاری ممانعت نماید ولی اگر همین هوادار با یک رسانه در ایران ارتباط داشته و این رفتار رحمتی را به آنها اعلام می کرد، شک نداشته باشید الان رفتارهایی به مراتب بدتر با او داشتند که چرا این قدر باید یک ورزشکار غرور داشته باشد و به خواسته یک هموطن خارج از کشور که تنها درخواستش یک عکس یادگاری بوده، جواب منفی داده است!

به هر حال رحمتی یک ورزشکار است با منش های ورزشکاران و اتفاقا یکی از ورزشکاران با اخلاق این مملکت است و نباید به خاطر این موضوع که شاید برای هر ورزشکاری در خارج از کشور پیش بیاید، مورد بازخواست قرار بگیرد و چه خوب است که جلو رفتارهای نابهنجار و بدور از دوربین ها برخی از ورزشکاران که هزاران کار ناشایست از آنها سر می زند را بگیریم نه با کسی برخورد قهریه داشته باشیم که تنها به خواست یک هوادار پاسخ مثبت داده و عکسی به یادگار گرفته است.

نویسنده: نادر دارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eoomp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفیعی استقلالی است یا پرسپولیسی؟
سروش بازارگرمی میکند؛