تاریخ انتشار: 1395/09/14 19:21
کد خبر: 245132

حمید کرمی از هدایت زاگرس یاسوج کنار کشید/ کرمی: هرکس می تواند کمک کند بیاید!

سرمربی جوان تیم فوتبال زاگرس یاسوج از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد.
حمید کرمی از هدایت زاگرس یاسوج کنار کشید/ کرمی: هرکس می تواند کمک کند بیاید!

به گزارش فرتاک ورزشی، حمید کرمی درخصوص استعفایش از زاگرس یاسوج گفت: متاسفانه در تیم شهر خودم مظلوم واقع شدم و چون بچه همین شهر و دیار بودم، مورد حمایت هیچ کس به غیر از دکتر پرویز موسوی و دکتر محمدی قرار نگرفتم و تیم ما تماما با هزینه ی شخصی این عزیزان تا بدین جا اداره شد.

وی افزود: بازیکنان نامی لیگ یک و دو را بخاطر اعتبار خودم به یاسوج کشاندم و درحالی که آنها پیشنهادات خوبی از تیم های دیگر داشتند، منت بر سر من گذاشتند و به یاسوج آمدند اما باید بگویم که در اینجا هنوز یک ریال پول نگرفتند و بازیکنان غیر بومی ما، بدترین شرایط زندگی شان را در اینجا درحال سپری کردن هستند.

وی ادامه داد: با اینکه جوان ترین مربی لیگ دو هستم و از تیم متمول لیگ یکی پیشنهاد داشتم، بخاطر خدمت به استانم نرفتم و در اینجا ماندم، اما هیچ کس نمی آید بگوید که تیمی به نام زاگرس وجود دارد یا نه و یا آیا این تیم به بازیکنان غیربومی خود می رسد یا نه؟!

کرمی با گلایه از مسئولین این شهر افزود: با اینکه بی بضاعت ترین تیم لیگ یکی هستیم، 15 امتیاز به دست آوردیم و اگر بازی این هفته با شهباز نوژان را پیروز شویم، به مدعیان اضافه می شویم و متاسفانه باید بگویم که آقای پرویز موسوی تاکنون حامی اصلی ما بوده و از جیب برای ما هزینه کرده و چون باشگاه درآمد خاصی ندارد و هیات فوتبال استان نیز بودجه ای ندارد، جناب موسوی نیز از ادامه کمک رسانی انصراف داده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه چندین فصل قبل مربی غیربومی را آوردند و هزینه میلیاردی کردند اما در پایان فصل فقط یک امتیاز گرفته بودند. اما چون حمید کرمی گزینه بومی است، کمکش نمی کنند تا تیم شهر خود را به رتبه های بالای فوتبال کشور برساند.

حمید کرمی در پایان اشاره کرد: همین جا و از تریبون شما استفاده می کنم و استعفای رسمی خودم را از هدایت تیم زاگرس اعلام می کنم و می گویم هرکسی حاضر است که به این تیم کمک کند و آن را به رتبه های بالا برساند بیاید و هدایتش را برعهده بگیرد و بداند که در این شهر نه کسی است که برای تیم هزینه کند و نه دیگر حمید کرمی ای وجود دارد که بخواهد برای این تیم وقت بگذارد.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eooq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید کیانی: باتوجه به مشکلاتی که داریم، نتایج زاگرس یاسوج همه را شگفت زده کرده است