تاریخ انتشار: 1395/10/08 17:27
کد خبر: 239756

برگزاری نشست کار گروه ارتقاتوسعه و فنی فوتبال

رئیس سازمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال گفت:کمیته آموزش در موضوع تربیت مربیان ویژه دروازه بانی اقدامات سازنده ای را انجام دهند.

محمدرضا ساکت اظهار داشت: نشست کار گروه  ارتقاء توسعه و فنی فوتبال امروز با حضور بنده، دکتر صوفی زاده، دکتر خداداد، مرتضی محصص، فریدون معینی، سهیل مهدی، امیر حسین فتاحی، رضا عبدی، جلال بشرزاد و اسماعیل اردلان برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: دستور کار  این جلسه بحث بررسی و ارتقا سطح دروازه بانی در فوتبال کشور و تیم های ملی بود که نکات و برنامه های پیشنهادی اسماعیل اردلان و جلال بشرزاد در این رابطه ارائه و به بحث و بررسی گذاشته شد.

رئیس سازمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: مصوبات لازم تنظیم و قرار شد تا کار سازمان یافته ای در موضوع استعدادیابی در حوزه دروازه بانی و آکادمی دروازه بانی و همچنین پیش بینی این امر در نظام آکادمی باشگاه ها به صورت تخصصی صورت بگیرد.

ساکت ادامه داد: مقرر شد تا کمیته آموزش در موضوع تربیت مربیان ویژه دروازه بانی اقدامات سازنده ای را انجام دهند و در حوزه مسائل مربوط به آکادمی استانها و باشگاهها، آیین نامه های مربوطه را مورد بررسی قرار دهند. ضمن اینکه مواردی که در جلسات قبلی مطرح شده بود، مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: قرار شد تا در جلسه آتی، کمیته آموزش حضور داشته باشد و در اتباط با مسائل آموزشی و ارتقا مربیان توضیحاتی را ارائه دهد. ضمن اینکه در رابطه با مدرک A مربیان بانوان درخواست برنامه ریزی بیشتری را داریم تا بتوانیم در این قسمت نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. همچنین پرورش مربیان بانوان در قسمت دروازه بانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: در ارتباط با تیم های ملی و رده های پایه و بانوان نیز بحث و بررسی های مختلفی صورت کرد. اما در مجموع  ارتقا و دانش سطح دروازه بانی و تنظیم تقویت برنامه رشد و توسعه در این قسمت از مهمترین نکاتی بود که در جلسه فوق بررسی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eop76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره ایران با برند آلمانی آدیداس امروز ظهر در امارات