تاریخ انتشار: 1396/07/18 18:40
سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 178880

جواد نکونام: با شناخت از بادران به میدان آمده بودیم/ قول داده ام و سرحرفم هم هستم

خونه به خونه در هفته هشتم در تهران توانست بادران را متوقف کند تا یک امتیاز با ارزش به دست بیاورد.
جواد نکونام: با شناخت از بادران به میدان آمده بودیم/ قول داده ام و سرحرفم هم هستم

 دیدار تیم های خونه به خونه بابل و بادران بعد از 90 دقیقه تلاش در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان جواد نکونام یک امتیاز با ارزش را از تیم مدعی صعود به لیگ برتر بادران کسب نمایند و به خواسته خود در این بازی برسند.

جواد نکونام ، سرمربی نامدار این تیم بعد از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و در خصوص شرایط حاکم بر میدان گفت: با شناخت کافی به این بازی آمده بودیم و به خوبی نقاط قوت بادران را می شناختیم و به همین دلیل هم توانستیم در این بازی موفق باشیم.

 وی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا دستیار شما از بازی اخراج شد، گفت: اگر اشتباه کنم در وسط دو نیمه دستیار من به آقای داور گفته بود چرا تمام خطاهای 50- 50 را به سود بادران سوت زده ای و در ادامه هم در جین بازی داور او را اخراج کرد.

نکونام در ادامه در پاسخ به این سوال که شما آیا قول صعود به لیگ برتر را به مدیران خونه به خونه داده اید، یا نه ، گفت:  بله من این قول را داده ام که در فصل جاری بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم و سعی کنیم در جمع مدعیان باشیم ولی برای سال دوم قول صعود داده ام و سر حرفم خواهم بود.

وی افزود: امسال من قبل از بازی ها در این تیم نبودم و در دوران آمادگی و جذب بازیکنان نقشی نداشتم و تیم بسته شده بود که من بعد از هفته اول به خونه خونه آمدم ولی از روند رو به رشد شاگردانم رضایت دارم و بازی به بازی فکر می کنیم و ان شالله این روند ادامه خواهد داشت.

سرمربی خونه به حونه در پایان سخنان خود گفت: روند تیم ما مثبت است و امیدواریم ادامه داشته باشد و بازی با بادران تمام به بازی آینده فکر خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3evjqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد ربیعی: امروز حق مان مساوی نبود/ خونه به خونه 9 نفره دفاع و زیر توپ می‌زد
سرمربی بادران تهران مطرح کرد؛

پیش بازی بادران-خونه به خونه؛ بازی هفته در تهران
ربیعی یا نکونام/ واسعی بلای جان بابلی‌ها؛

کاپیتان بابلی‌‎ها بازی بزرگ هفته را از دست داد
اختصاصی| غایب بزرگ خونه به خونه مقابل بادران؛

مدافعی که مشکل اما شیرین گلزنی می‌کند (عکس)
اختصاصی| احیای مشکل‌پور در خونه به خونه؛