تاریخ انتشار: 1397/06/03 14:13
کد خبر: 133032

شایعاتی در خصوص درگیری مدیران استقلال و پرسپولیس

کمیته انضباطی رأی فینال سوپرجام را به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس داد، اما مدیران باشگاه استقلال می‌گویند به این رأی اعتراض دارند و معتقدند برنده باید در زمین بازی مشخص شود نه روی کاغذ.
شایعاتی در خصوص درگیری مدیران استقلال و پرسپولیس

امیرحسین فتحی و حمیدرضا گرشاسبی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این روز‌ها و در شرایطی که از چپ و راست، خبر‌های خوبی از کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ می‌شنویم، مدام علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند و با ادبیات خاصی، برای یکدیگر کری می‌خوانند. دلیل اصلی این درگیری‌ها، ماجرای سوپرجام است. شاید این موضوع به دو باشگاه هم مربوط نباشد و ضعف شدید فدراسیون و سازمان لیگ در برگزاری یا عدم برگزاری یک بازی را نشان بدهد ولی به هر حال، هر دو باشگاه به جان هم افتاده‌اند و با ادبیاتی خاص، علیه یکدیگر موضع می‌گیرند. این در حالی است که هیچ کدام از آنها، قدرت تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری سوپرجام را ندارند.

کمیته انضباطی رأی به برتری ۳ بر صفر پرسپولیس داده، اما مدیران باشگاه استقلال می‌گویند به این رأی اعتراض دارند و معتقدند برنده باید در زمین بازی مشخص شود نه روی کاغذ. فتحی می‌گوید: «آقای گرشاسبی! چرا می‌خواهید حاضری‌خور باشید؟ در زمین بازی، قهرمان شوید.» و از سوی دیگر، گرشاسبی اعتقاد دارد: «در زمین بازی و در تورنمنت‌های دیگر، قهرمان می‌شویم و قهرمانی سوپرجام حق پرسپولیس است.»

کمیته استیناف با وصول فرجام‌خواهی آبی‌ها مشغول بررسی پرونده است و در حالی که یکی از مسئولان سازمان لیگ، دو هفته قبل به ما گفته بود پیش از شروع هفته چهارم، تکلیف قهرمان سوپرجام مشخص می‌شود، اما حالا از هفته پنجم هم عبور کرده‌ایم و هنوز خبری از انتخاب قهرمان نیست، حتی شایعه شده این اتفاق تا اتمام مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز رخ نمی‌دهد!

چرا؟ شایعه‌سازان می‌گویند وزارت ورزش از اینکه دعوا‌های رسانه‌ای بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ادامه پیدا کند، چندان ناراضی نیست. با وجود افزایش خبر‌ها در خصوص ورزش‌های غیر از فوتبال، فقط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند که می‌توانند مسیر خبر‌ها را عوض کنند، آن هم در زمانی که تیم امید نتیجه نگرفته است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ex5ry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین اتومبیل باشگاه پرسپولیس توقیف شد