تاریخ انتشار: 1395/10/12 17:16
کد خبر: 238881

نظامی پور: از نظر تاکتیکی و فنی با نظر کادرفنی همخوانی نداشتم

امید نظامی‌پور مدافع تیم خونه به خونه بعد از جدایی از جمع بابلی‌ها بار دیگر به لیگ‌برتر بازگشت.
نظامی پور: از نظر تاکتیکی و فنی با نظر کادرفنی همخوانی نداشتم

به گزارش فرتاک ورزشی، او درباره جدایی‌اش از خونه به خونه گفت: از نظر تاکتیکی و فنی با نظر کادرفنی همخوانی نداشتم و ترجیح به جدایی از این تیم دادم. البته خونه به خونه تیم بزرگی است و تمام کسانی که در این تیم حضور دارند تجربه پوشیدن تیم‌های لیگ‌برتری را دارند من هم یکی از همان کسانی که تجربه لیگ‌برتر را داشتند. 

وی در ادامه گفت: کسانی که با تجربه حضور در رقابت‌های لیگ‌برتر به لیگ دسته اول می‌آیند بعد از حضور در این رقابت‌ها به این نتیجه می‌رسند که بازی‌هایشان خیلی با یکدیگر متفاوت است. در دیدارهای لیگ آزادگان باید جنگنده بازی کنید و در سوی دیگر باید در رقابت‌های لیگ‌برتر بیشتر تاکتیکی و تکنیکی بازی کرد. برای بازیکنانی که از لیگ‌برتر به این رقابت‌ها می‌روند هماهنگی برای حضور در این بازی‌ها کمی دشوار است. 

نظامی‌پور باوجود تجربه حضور در گسترش به صبا رفت که در این خصوص گفت: از چند تیم لیگ‌برتری و لیگ یکی پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم در صبا حضور پیدا کنم یکی از دلایل حضورم در این تیم نزدیکی این تیم به تهران است که محل زندگی‌ام است و دیگر آنکه صبا یکی از تیم‌های ریشه‌داری و آقای مرفاوی یکی از مربیان باشخصیت فوتبال ایران هستند برای همین ترجیح دادم از بین سایر پیشنهادهایم در این تیم حضور پیدا کنم و امیدوارم با حضورم در صبا در آینده مثمرثمر واقع شوم.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5a5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهارمین خروجی خونه به خونه در رادار تیم متمول لیگ یکی!