تاریخ انتشار: 1395/10/08 15:34
کد خبر: 239809

لیست مازاد باشگاه مس کرمان اعلام شد

باشگاه صنعت مس کرمان اسامی بازیکنان آزاد خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را اعلام کرد.
لیست مازاد باشگاه مس کرمان اعلام شد

به گزارش فرتاک ورزشی، بر اساس تصمیم باشگاه، کمیته‌ی فنی و هیات مدیره و با رضایت کامل طرفین، اسامی آقایان محمد رضا زینال‌خیری، سجاد اژدر، فرشید علیزاده، محسن دلیر و فرزاد حسین‌خانی در لیست بازیکنان آزاد قرار گرفت.

باشگاه صنعت مس کرمان از تمامی نفراتی که در نیم فصل دوم از تیم مس جدا خواهند شد تقدیر و تشکرات صمیمانه خود را اعلام می‌کند و زحمات آن‌ها را در نیم فصل اول برای تیم فوتبال مس کرمان پاس می‌دارد.

تشکر باشگاه مس از بازیکنان جدا شده تیم

در فوتبال روز جهان نقل و انتقالات امری طبیعی و کاملا متداول است و بهرشکل تمامی تیم‌های فوتبال دنیا در مقطعی از فصل بنا به نیازهای فنی و غیر فنی خود تغییر و تحولاتی در پیکره‌ی خود خواهند داشت که هدف اصلی این تغییرات قطعا موفقیت تیم و ادامه بهتر راه آن بازیکنان است.

این موضوع در تیم فوتبال مس کرمان نیز امری طبیعی است و مشخص بود که تیم فوتبال مس نیز در نیم فصل این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، دست به تغییراتی در لیست بازیکنان خود خواهد زد.

همانطور که باشگاه مس کرمان با هماهنگی اعضای کادر فنی و کمیته‌ی فنی خود برای جذب نفرات مد نظرش برای بازی های دور برگشت در حال مذاکره است و به زودی اسامی بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه خواهند شد رسما اعلام می‌شود، بازیکنانی نیز در لیست آزاد تیم قرار خواهند گرفت تا در نیم فصل دوم بازی‌ها، با تیم‌هایی دیگر به فوتبال حرفه‌ای خود ادامه دهند.

بازیکنانی که اسامی آن‌ها به طور رسمی از سوی باشگاه مس کرمان اعلام شد و این بازیکنان با رضایت طرفین و در یک فضای کاملا دوستانه از مس جدا می‌شوند.

باشگاه مس کرمان نیز به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال کشور برای تمامی این نفرات از جمله آقای فرزاد حسین‌خانی که زحمات چندین ساله‌ی وی برای تیم فوتبال مس هرگز غیر قابل چشم پوشی نیست تشکرات ویژه خود را اعلام می دارد و برای تمامی این عزیزان در ادامه‌ی فوتبال حرفه‌ای خود آرزوی موفقیت و سلامت را دارا می‌باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5ppd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک راه آهن به مس کرمان پیوست