تاریخ انتشار: 1395/10/07 23:32
کد خبر: 239933

درخواست عجیب بعضی از بازیکنان از داور: به ما کارت بده!

در حالی که لیگ‌های معتبر اروپایی به خاطر تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی موقتا تعطیل شده است، لیگ برتر انگلیس با حرارت همیشگی خود در حال پیگیری است.
درخواست عجیب بعضی از بازیکنان از داور: به ما کارت بده!

در این میان هاوارد وب، داور مشهور انگلیسی فاش کرد، برخی بازیکنان برای شانه خالی کردن از تمرین با تیم و بازی کردن در تعطیلات کریسمس و به خاطر کنار خانواده بودن، از او می‌خواستند به آنها کارت بدهد.

براساس قوانین اتحادیه فوتبال انگلیس، بازیکنی که پنج کارت زرد بگیرد، بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد و بازیکنانی که چهار کارت زرد داشته‌اند، جزو افرادی بوده‌اند که این درخواست را داشته‌اند.

وب در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی بی‌تی اسپورت گفت: حوالی کریسمس در لیگ برتر برخی بازیکنان به دنبال استراحت خواهند بود و با خود فکر می‌کنند، گرفتن یک کارت زرد در این مقطع به سودشان است، اما این چیزی نیست که هواداران از شنیدنش خوشحال شوند. وی افزود: بازیکنان برای این که داور را مجاب به دادن کارت زرد کنند، با انجام خطاهای کوچک یا زدن توپ به بیرون از روی عمد در پی این هدف هستند که تعطیلات کریسمس به استراحت بپردازند.

همچنین استیو بِنِت فاش کرد، در زمان داوری‌اش یکی از بازیکنان به رختکن داوران رفته و خواسته بود که به او کارت زرد بدهد تا بتواند تعطیلات کریسمس را به استراحت بپردازد و بازیکنی دیگر هم از تیمی دیگر چنین درخواست مشابهی داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5px9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر انگلیس/ چلسی، پرقدرت در صدر