تاریخ انتشار: 1402/04/09 19:03
کد خبر: 3533

فوری: شوک نهایی آمریکا به تیم ملی والیبال ایران

حواشی مربوط به حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا وارد فاز جدیدی شد.
فوری: شوک نهایی آمریکا به تیم ملی والیبال ایران

پس از مکاتبات و مذاکرات متعدد فدراسیون والیبال ایران، پیگیری‌های فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون والیبال آمریکا با وجود تعطیلی سفارت این کشور در آنکارا، پاسپورت‌های اعضای تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (جمعه نهم تیر) برای صدور ویزای آمریکا به سفارت این کشور در آنکارا تحویل داده شد که پس از انجام بررسی‌های لازم برای 12 بازیکن ویزا صادر شد.

مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی رمضانی، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، آرمین افشین‌فر، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنانی هستند که ویزای آمریکا برای آن‌ها صادر شده است. همچنین برای اعضای کادر فنی تنها برای علیرضا طلوع کیان و اکبر محمدی ویزا صادر شده است.

1892023

سفارت آمریکا در آنکارا اعلام کرده که ویزای محمود افشاردوست، محمدطاهر وادی، حمزه فتحی، امین اسماعیل‌نژاد، نیما ده‌پناه و آرمان صالحی برگشت خورده است و پروسه ویزای بهروز عطایی، مصطفی کارخانه، حسین خوریانی، محمد ولی‌زاده و شهروز همایونفرمنش نیز هنوز کامل نشده است و صبح روز دوشنبه مجددا پاسپورت این افراد به سفارت آمریکا در آنکارا تحویل داده می‌شود.

بر این اساس پنج نفر ریجکت شده فردا فرانکفورت را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و نفراتی که پروسه ویزای‌شان هنوز کامل نشده برای تعیین تکلیف نهایی در فرانکفورت خواهند ماند.

همچنین افشین فر، سعادت، موذن و رمضانی فردا شب تهران را به مقصد فرانکفورت ترک خواهند کرد و پس از پیوستن به تیم ملی با سایر بازیکنان راهی آناهایم خواهند شد.

1890706

لازم به ذکر است فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون والیبال آمریکا نسبت به وضعیت صدور ویزا اعتراض کرد و خواستار تسریع در کامل شدن پروسه ویزای دیگر اعضای اصلی تیم ملی به ویژه سرمربی تیم شد.

این در حالیست که فدراسیون جهانی والیبال چندی پیش در جلسه هیئت رئیسه خود نسبت به اقدام و رفتار خلاف منشور المپیک آمریکا و عدم اجرای تعهدات در جهت حمایت از تیم ملی والیبال ایران، مصوب کرد که والیبال ایران به دلیل نداشتن تیم کامل خود در هفته سوم، می‌تواند انتخاب کند که نتیجه هفته سوم لیگ ملت‌ها در امتیازات تیم ملی در رده‌بندی جهانی تاثیری نداشته باشد و اصطلاحا فریز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gam93

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصوبه فدراسیون جهانی والیبال به سود ایران