تاریخ انتشار: 1403/01/18 18:13
کد خبر: 1272260

شاگردان عطایی قهرمان لیگ برتر والیبال شدند

تیم والیبال فولاد سیرجان با پیروزی در بازی دوم سری فینال لیگ برتر به عنوان قهرمانی فصل ۰۳-۱۴۰۲ رسید.
شاگردان عطایی قهرمان لیگ برتر والیبال شدند

به گزارش فرتاک ورزشی

 تیم والیبال فولاد سیرجان در بازی دوم سری فینال لیگ برتر فصل 03-1402 که امشب (شنبه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد با نتیجه 3 بر 2 شهداب یزد را شکست داد و به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت.

 

شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که بازی نخست فینال را 3 بر 2 به فولاد واگذار کرده بود، ست نخست دیدار دوم را به قصد جبران و با توپ پر آغاز کرد. انگیزه بازیکنان شهداب، کار خودش را کرد و آنها 25 بر 18 برنده شدند.

تلاش بازیکنان باتجربه فولاد در ست دوم برای بازگشت به بازی بیشتر شد ولی شهداب هم به هیچ عنوان پا پس نکشید. دو تیم تا امتیاز 28 مساوی پیش رفتند ولی این بار شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد 30 بر 28 به پیروزی رسیدند. مدافعان وسط دو تیم در این دیدار، نقشی تأثیرگذار داشتند. درخشش محمد موسوی، کاپیتان فولاد نیز در نوع خود، مثال زدنی بود.

ست سوم با بازی خوب بازیکنان فولاد و اشتباهات شهدابی‌ها آغاز شد. ثبت امتیاز 8 بر 4 به سود فولاد، رضا تندوران را مجبور به گرفتن وقت استراحت کرد. این وقفه برای شهداب اصلاً مفید نبود و دریافت اول این تیم همچنان به دست پاسور نمی‌رسید. تندروان در امتیاز 14 بر 7 دوباره وقت استراحت گرفت و در ادامه بازیکنان اصلی خود را هم بیرون کشید. ثبت امتیاز 20 بر 10 به سود فولاد، توان مبارزه را عملاً از بازیکنان شهداب گرفت. نتیجه این ست 25 بر 15 برای فولاد بود.

بازیکنان اصلی شهداب در ست چهارم به ترکیب تیم برگشتند و این ست با برتری آنها آغاز شد ولی در ادامه نتوانستند این برتری را حفظ کنند. تندروان در امتیاز 12 بر 12 بازیکنانش را برای ایجاد وقفه در بازی بیرون کشید و این وقفه در نهایت برای تیمش کاملاً موثر بود. ست مرگ و زندگی برای شهداب با حساب 25 بر 22 به سود این تیم تمام شد تا مثل بازی نخست، تای برک، تعیین کننده برنده مسابقه باشد.

ست پنجم با برتری شهداب آغاز شد ولی بازیکنان فولاد در ادامه نشان دادند که قادر هستند کنترل بازی را در هر لحظه از بازی به دست بگیرند. مسابقه در امتیاز 10 مساوی شد و فولاد در ادامه هرگز به حریفش اجازه نداد به پیروزی و بازی سوم فکر کند. نتیجه ست پنجم 15 بر 12 به سود فولاد بود و شاگردان بهروز عطایی، با دومین برد قهرمان لیگ برتر شدند تا کار به بازی سوم نکشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lye7me

آخرین اخبار