تاریخ انتشار: 1395/11/15 02:10
کد خبر: 231709

گزارش تمرین امروز نساجی؛ از معارفه مربی جدید تا غیبت چند بازیکن

تیم فوتبال نساجی پس از دوری ۱۰ روزه از قائمشهر به دلیل انجام دو دیدار سخت خارج از خانه، روز گذشته به قائمشهر بازگشت تا تمرینات خود را جهت آمادگی برای دیدار برابر فجر شهید سپاسی پیگیری کند.
گزارش تمرین امروز نساجی؛ از معارفه مربی جدید تا غیبت چند بازیکن

به گزارش فرتاک ورزشی، تمرین نساجی طبق اعلام قبلی از ساعت ۱۱:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی استارت خورد. به مانند روزهای گذشته ساکت الهامی، سرمربی نساجی بازیکنان را در گوشه ای از زمین جمع کرد و حدود پنج دقیقه ای از برنامه های پیش رو کادر فنی جهت آماده سازی برای دیدار برابر فجر شهید سپاسی حرف زد. سپس بازیکنان به چند گروه تقسیم شده و زیر نظر مربیان به انجام کارهای بدنی مشغول شدند و در نهایت پس از حدود ۴۰ دقیقه تمرین لا سوت الهامی، تمرین پایان یافت.

حواشی تمرین؛

*از دو روز پیش آسمان قائمشهر بارانی بوده ولی از شب گذشته هوا به شدت سرد شده به طوری که تمرین امروز زیر بارش باران و برف پیگیری شد.

*قبل از آغاز تمرین ساکت الهامی، سیدصالحی را به عنوان مربی جدید به کادر فنی و بازیکنان معرفی کرد.

*تمرین امروز فقط مختص کارهای بدنی بود و خبری از کار با توپ نبود.

*با وجود هوایی سرد و بارانی، حدود ۲۰ هوادار، تمرین نساجی را با حضور در ورزشگاه وطنی از نزدیک تماشا کرده و چند دقیقه ای به تشویق بازیکنان پرداختند.

*علی جراح کار، حسین طاحونی، محمد نادری، رحمان جعفری و ابوالفضل رزاقپور به دلایل گوناگون و با هماهنگی کادر فنی در تمرین امروز شرکت نکردند.

*طبق اعلام کادر فنی به احتمال فراوان تمرینات از فردا در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbeax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج ضعیف علت برکناری حافظی از نفت مسجدسلیمان نبود