تاریخ انتشار: 1395/07/28 15:13
کد خبر: 254657

8 بازی و 6 بار تعویض/ چرا همیشه عالیشاه؟!

عالیشاه طی 8 بازی گذشته نشان داده که یکی از گزینه های اصلی تعویض در پرسپولیس است.
8 بازی و 6 بار تعویض/ چرا همیشه عالیشاه؟!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، چهره امید عالیشاه بعد از بالا رفتن تابلوی تعویض در دقیقه 61 بازی با نفت حکایت از نارضایتی او از این اتفاق داشت. هر چند عالیشاه ناراحتی‌اش را چندان علنی نکرد اما مشخص بود از این تصمیم برانکو دلخور و گرفته است. با نگاهی به 8 بازی گذشته پرسپولیس در لیگ برتر مشخص می‌شود عالیشاه یکی از گزینه‌های اصلی تعویض در بیشتر بازی‌ها بوده. به طوری که او غیر از دیدار هفته دوم مقابل فولاد و هفته پنجم با تراکتورسازی در سایر دیدارها تعویض شده است.

امید در بازی اول با سایپا در دقیقه 77 جایش را به طارمی داد. ساسان انصاری در دقیقه 78 بازی با گسترش فولاد جایش را گرفت و نوراللهی در دقایق 81 و 90 بازی با صبا و استقلال جایگزینش شد. عالیشاه مقابل سپاهان در حالی که گل زده و عالی بازی کرده بود دقیقه 81 جایش را به صادق محرمی داد و در مصاف با نفت هم از زمین بیرون رفت تا علیپور در 30 دقیقه پایانی بازی کند.

شاید این بار زمان تعویض او که بسیار زودتر از بازی‌های قبلی بود باعث ناراحتی بیشتر عالیشاه شده اما به نظر می‌رسد تکرار تعویض در هر بازی هم در این ناراحتی تاثیر گذار است. برانکو در حالی عالیشاه را مدام تعویض می‌کند که یکی از مربیان قبلی پرسپولیس معتقد است او تازه از دقیقه 70 به بعد راه می‌افتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gegk5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی شدن این دو فوق ستاره؛ به نفع پرسپولیس است یا به ضررش؟!