تاریخ انتشار: 1397/02/19 21:15
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 148581

خبری فوق‌العاده برای تیم‌های لیگ یکی؛ سهمیه صعود 3 تیم به لیگ برتر تصویب شد

فدراسیون فوتبال، در فصل تمام‌شده فوتبال موضوعی را تصویب کرد که حسرت‌بار بود.
خبری فوق‌العاده برای تیم‌های لیگ یکی؛ سهمیه صعود 3 تیم به لیگ برتر تصویب شد

 کاهش سهمیه سقوط و صعود از لیگ برتر و لیگ یک، در نهایت همه را با این نتیجه رساند که کاش هیئت‌رئیسه سهمیه‌ها را کاهش نمی‌داد. تاج بعد از ورود به فدراسیون پای خود را در یک کفش کرده بود که دو تیم از لیگ یک بالا بیایند و دو تیم هم از لیگ برتر سقوط کنند.

در فصل تمام‌شده فوتبال اما او و همکارانش به این نتیجه رسیدند که چه اشتباه بزرگی کرده‌اند. در لیگ یک، رقابت تا هفته آخر به حدی بود که این حسرت بیشتر و بیشتر شد. غیر از نساجی و نفت مسجدسلیمان که به لیگ‌برتر رسیدند، تیم‌هایی مانند بادران، خونه به خونه و فجرسپاسی هم لیاقت حضور در لیگ برتر را داشتند. هر یک از این تیم‌ها به مراتب شرایط بهتری از بعضی باشگاه‌های لیگ برتری داشتند و از نظر کارشناسان حیف بود که نتوانستند به هدف‌شان یعنی صعود برسند.

در مقابل، بعضی تیم‌های لیگ ‌برتری نشان دادند شایستگی حضور در لیگ یک را دارند. با توجه به این شرایط فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته برای فصل جدید فوتبال دوباره سهمیه‌ها را تغییر دهد. بعضی از اعضای هیئت ‌رئیسه پیشنهاد داده‌اند سه تیم سقوط و سه تیم صعود کنند که تاج هم تا حدودی چراغ سبز نشان داده است.

قرار است در جلسه بعدی هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعضا در این باره به بحث و گفت‌وگو بنشینند و به احتمال زیاد برای فصل جدید این سهیمه‌ها تصویب می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gg5ln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مذاکره باشگاه مس کرمان با گزینه‌ای عجیب؛ محسن بیاتی‌نیا!

تغییرات در کادرفنی ملوان
اختصاصی فرتاک ورزشی|