تاریخ انتشار: 1396/11/09 17:18
اختصاصی|
کد خبر: 162381

لیگ یک/ آمار قابل توجه برای حامد بصیری در آلومینیوم؛ حسرت پیروزی در خانه!

آلومینیوم اراک با حامد بصیری سراشیبی فراوانی را تجربه کرده است.
لیگ یک/ آمار قابل توجه برای حامد بصیری در آلومینیوم؛ حسرت پیروزی در خانه!

 پس از 4 هفته همکاری باشگاه آلومینیوم اراک با علی حنطه، نیمکت این تیم به مربی بومی باشگاه یعنی حامد بصیری رسید تا وی بتواند شایستگی خود را در مسابقات لیگ یک در معرض دید قرار دهد. سطح فنی و فوتبالی تیم آلومینیوم اراک در اوج خود می‌باشد و باحضور بازیکنان جوان و آینده‌دار در این تیم، آنها فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارند اما اگر بخواهیم از روی آمار و ارقام آنها را مورد ارزیابی قرار دهیم، کمی همه چیز به سود بصیری نیست.

بصیری در آلومینیوم، 17 بازی روی نیمکت این تیم نشسته است که حاصل آن؛ 5 پیروزی، 6 شکست و 6 تساوی می‌باشد. نکته منفی که سبب نگارش این مطلب شده، امتیازات از دست رفته آلومینیوم در بازی‌های خانگی است. درحالی که آلومینیوم در بازی‌های خارج از خانه 4 پیروزی کسب کرده است، اما در بازی‌های خانگی فقط یک پیروزی با بصیری کسب کرده‌اند و آنها در حسرت دومین پیروزی با مربی بومی خود قرار دارند.

آلومینیومِ تحت هدایت بصیری، در بازی‌های خانگی از 24 امتیاز ممکن فقط 7 امتیاز کسب کرده است که در مقایسه با بازی‌های خارج از خانه بسیار جالب می‌باشد. بصیری در بازی‌های خارج از خانه از 27 امتیاز ممکن، 14 امتیاز کسب کرده است یعنی دو برابر امتیازهای خانگی!

آلومینیوم امسال هیچگاه افت نداشته است و اگر باخته‌اند، به خودشان باخته‌اند نه روی خوب بودن تیم حریف. آنها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند اما باید اذعان داشت که در بازی‌های خانگی، جز عده‌ای انگشت شمار، هوادار دیگری ندارند و برای موفقیت بصیری با آلومینیوم، آنها نیازمند حمایت هرچه بیشتر یار دوازدهم هستند و باتوجه به شرایط حساس آلومینیوم در ادامه فصل، باید دید هواداران فوتبال دوست و فوتبال فهم اراکی، چه سوپرایزی را برای مربی بومی خود خواهند داشت.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj5nn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آلومینیوم اراک-گل گهر؛ بصیری به دنبال دو هدف در تقابل با وینگو!
اختصاصی| جدال بدشانس‌ها در اراک؛