تاریخ انتشار: 1396/07/12 22:51
کد خبر: 179816

بصیری: از عملکردمان راضی نیستم/ یقین دارم با این تیم به بالای جدول خواهیم رسید

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امروز خوب نبودیم ولی در عین حال می توانستیم پیروز میدان شویم.
بصیری: از عملکردمان راضی نیستم/ یقین دارم با این تیم به بالای جدول خواهیم رسید

 حامد بصیری پس از تساوی برابر فجر شهید سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دیدار امروز جدالی بود که کیفیت چندان بالایی نداشت و نمی توانست به دل فوتبال دوستان بنشیند.

وی ادامه داد: امروز خوب نبودیم و از عملکردمان راضی نیستم ولی در همین روز هم که خوب نبودیم موقعیت هایی داشتیم که بتوانیم پیروز میدان باشیم که متاسفانه نشد.

بصیری تصریح کرد: تیم فجر بر خلاف فصل گذشته در این فصل تیمی است با پتانسیل بالا که با یک برنامه ریزی صحیح از ابتدای فصل به خوبی شکل گرفته و بازیکنان مورد نیاز را جذب کرده است.

وی افزود: این تیم جوان دوندگی بسیار بالایی دارد و همین دوندگی زیاد کار تیم هایی را که در مقابل فجر قرار می گیرند سخت کرده است. 

  سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با آنالیزی که از تیم مقابل داشتیم می دانستیم که فجر از روی ضربات ایستگاهی و کرنرها آسیب پذیر است و از این طریق موقعیت های نسبتا خوبی نیز روی دروازه این تیم خلق کردیم که متاسفانه نتوانستیم به نحو احسن از آنها استفاده کنیم.

بصیری در پایان خاطرنشان کرد: بنده چندین سال است که در فوتبال اراک هستم، در این فصل ما بازیکنان خوبی داریم و بنده یقین دارم در هفته های آینده در رتبه های بالایی جدول قرار خواهیم گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnr6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احیای آلومینیوم با کاپیتان بصیری/ دو بازی 4 امتیاز شیرین!
حنطه 4 هفته و 2 امتیاز؛