تاریخ انتشار: 1396/06/27 21:22
سرمربی آلومینیوم اراک در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 182356

حامد بصیری: یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم/ سه امتیاز بازی بعدی در اراک را قول می‌دهم بگیرم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک قول داد که سه امتیاز خانگی بعدی را بتواند در بازی دو هفته بعد بگیرد.
حامد بصیری: یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم/ سه امتیاز بازی بعدی در اراک را قول می‌دهم بگیرم

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی، حامد بصیری سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از پایان بازی با نفت مسجدسلیمان درخصوص بازی گفت: تیم مسجدسلیمان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم که از روی نقطه ضعف این تیم یعنی عمق دفاع آنها به گل برسیم که همین نیز شد و باتوجه به شناختی که از آنها داشتیم، تمامی راه‌های نفوذ آنها را بستیم اما در دقایق پایانی یک لحظه تمرکز لازم را از دست دادیم و گل خوردیم.

وی افزود: تیم ما تیم خیلی خوبی است و نفرات خیلی خوبی داریم و تنها کافی است که کمی هماهنگی بچه‌ها بیشتر شود. ما در کارهای دفاعی و هجومی خیلی خوب کار کردیم و مطمئن باشید تیم ما روز به روز بهتر می‌شود. من چه بازیکن آلومینیوم باشم و چه سرمربی این تیم، با تمام توان به آن خدمت خواهم کرد و مطمئن باشید این تیم، شکل واقعی خود را خواهد گرفت و خیلی بهتر خواهیم شد.

سرمربی آلومینیوم اراک در پایان خاطر نشان کرد: تیم حریف 4 هفته بود که نه گلی خورده و نه باختی داده بود و می‌توانستیم اولین باخت آنها را نیز ثبت کنیم اما تیم ما مشکل بدنی دارد و من نمی‌توانم در طول هفته آنقدر به بچه‌ها فشار بیاورم که سریع بدن‌های بچه‌ها را به شرایط بازی برسانم اما قول می‌دهم که بازی بعدی در اراک، سه امتیاز بازی را بگیرم. گل اول و زود هنگام ما شاید کمی سبب شد تا نتوانیم آن حملات جدی را روی دروازه حریف داشته باشیم و مطمئن باشید که این روند مثبت و رو به جلو را ادامه خواهیم داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqa5a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفتِ فکری اراک را به آتش خواهد کشید؛ اولین تجربه مربی‌گری بصیری مقابل اولین‌ها!
آقای تفکر به اراک رسید؛

بصیری: برای پیروزی به مصاف راه آهن می رویم
کاپیتان آلومینیوم اراک مطرح کرد؛