تاریخ انتشار: 1395/12/08 00:42
کاپیتان آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 226779

بصیری: برای پیروزی به مصاف راه آهن می رویم

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک از روند رو به رشد این تیم در هفته های اخیر و در آستانه دیدار با راه آهن خبر داد.
بصیری: برای پیروزی به مصاف راه آهن می رویم

به گزارش فرتاک ورزشی، حامد بصیری گفت: پس از کسب نتایج مناسب در هفته های اخیر تیم چه از لحاظ نظم تاکتیکی و چه از لحاظ همدلی روند رو به رشدی را داشته است که امیدوارم با برد برابر راه آهن و کسب سه امتیاز این مسابقه، روند مذکور ادامه یابد.

وی افزود: در دیدار پیش رو قطعا بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم بهترین نتیجه را کسب کند و به جمع تیم های بالای جدول نزدیکتر شود.

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: هواداران به نکات منفی ای که در مورد تیم در فضای مجازی منتشر می شود توجهی نکنند چرا که اینها مواردیست که با اهداف خاص تیم را به حاشیه می برد و تمرکز بازیکنان را تحت تاثیر قرار می دهد.

بصیری در خصوص انگیزه های تیم راه آهن در تقابل با آلومینیوم نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمربی سابق تیم راه آهن هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفته است مسلما بازیکنان راه آهن با انگیزه ای دو چندان و دوندگی بسیار پای به میدان مسابقه می گذارند.

وی در پایان افزود: با توجه به حساسیت این دیدار از هواداران درخواست دارم که با حضور گرم خود در ورزشگاه یار و یاور بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال آلومینیوم اراک باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8vnj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محمودی: پاشازاده فردی امین، متعهد و دوست‌داشتنی است