تاریخ انتشار: 1396/07/29 22:54
کد خبر: 177088

بصیری: داور برنامه‌هایمان را به هم ریخت/ حریف 90 دقیقه در محوطه جریمه خود جمع شده بود!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از عملکرد بازیکنانم در دیدار با خونه به خونه رضایت دارم.
بصیری: داور برنامه‌هایمان را به هم ریخت/ حریف 90 دقیقه در محوطه جریمه خود جمع شده بود!

 حامد بصیری در پایان دیدار تیمهای آلومینیوم و خونه به خونه بابل در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در بحث فنی توانستیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم و از این حیث از عملکرد بازیکنان تیم رضایت دارم.

وی خاطرنشان کرد: تیم حریف ۹۰ دقیقه نه در نیمه خود بلکه در محوطه جریمه خود جمع شده بود و در تمامی دقایق مسابقه ما در حال حمله به دروازه حریف بودیم اما توپهایمان با بدشانسی وارد دروازه نشد.

سرمربی تیم آلومینیوم در ادامه به انتقاد از عملکرد داور این دیدار پرداخت و گفت: در مورد داوری در بازی های قبل اصلا صحبتی نکردم ولی قضاوت امروز واقعا در سطح این بازی نبود، در صحنه ابتدای بازی، داور توپی که به اوت رفت را کرنر اعلام کرد که همان توپ وارد دروازه شد و تمام برنامه های ما را در همان آغاز راه به هم ریخت.

بصیری تصریح کرد: در چند صحنه دیگر داور مسابقه پنالتیهای ما را ندید تا به مانند هفته های قبل در این هفته نیز از داوری صدمه بخوریم، سوالی که در این بین مطرح است این که مگر می شود داوری که روز گذشته داور چهارم یکی از دیدارهای لیگ برتر بوده است، امروز در لیگ یک قضاوت کند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تمام طول هفته با تمرینات فشرده و آنالیز تیم حریف برنامه ریزی مناسبی برای این دیدار کرده بودیم و حتی می توانستیم با اختلاف زیاد برنده از زمین خارج شویم اما متاسفانه داور با قضاوت ضعیف این برد و امتیاز را از ما گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pajmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بصیری: داور بازیکنانمان را عصبی کرده بود/ دیگر درخصوص داوری سکوت نمی‌کنیم