تاریخ انتشار: 1396/10/23 20:37
در گفتگو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 164909

جلالی: فوتبالیست نان خودش را از پاهایش بدست میاورد / این کار شما چسب زخم هم نیست

ابوالفضل جلالی بازیکن تیم نماینده مازندران از وضعیت این روزهای تیم خود سخن می گویید.
جلالی: فوتبالیست نان خودش را از پاهایش بدست میاورد / این کار شما چسب زخم هم نیست

جلالی بازیکن تیم نماینده مازندران در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: با سابقه ای که در تیم های استقلال اهواز، ذوب آهن و آلومینیوم اراک دارم و با مدیران مختلفی کار کرده ام و سرد و گرم فوتبال را دیده ام، تیم هایی وجود داشته اند که اوضاع آن‌ها نسبت به نماینده مازندران بدتر بوده است که سامان گرفتند، اما متاسفانه از زمانی که با مدیر جدید این تیم به نام آقای بینا آشنا شده ایم چیزی جز دروغ نشنیده ایم.

*آقای عطار دبیر هیات فوتبال بهشهر است و شاهد صحبت های من است، روز اول که پای خودم را در بهشهر گذاشتم با من تماس گرفتند و گفتن با بچه های تیم صحبت کن، اینجا خوابگاه، حق و حقوق فراهم است.

*فوتبالیست نان خودش را از پاهایش بدست میاورد و نمی تواند به خانواده اش وعده بدهد و انجام نشود، طبق تماسی که با من گرفته بودند و وعده ای که داده بودند من به بازیکنان زنگ زدم و 5 نفر به بهشهر آمدیم، با آقای عطار صحبت کردم و به ایشان گفتم تیم داری حرفه ای انجام بدهید، یک سری مشکلات و عفونت ها در این تیم وجود دارد، که اگر قطع نشود در بدنه تیم پخش می شود، به ایشان گفتم اگر از این تیم حمایت بشود در لیگ دو این فصل باقی می ماند و فصل آینده به لیگ یک صعود می کند.

*با آقای ‌بینا صحبت کردم گفتم اگر هدف شما تیم داری است اصولی تیم داری کنید و با احساسات بازیکنان ومردم بازی نکنید و وعده دروغ ندهید، اگر به دنبال شهرت هستین این راه را انتخاب نکنید، به ایشان گفتم شرایط را فراهم کنید، در تمرینات تیم 30 نفر بازیکن جدید شرکت می کردند، به ایشان گفتم این تعداد بازیکن برای چه چیزی است، شما سهمیه محدود دارین برای جذب بازیکن در نیم فصل ولی پاسخ دادن که این ها بازیکنان تستی هستند و می روند، ما ایشان را تا روز بازی ندیدیم و جواب تلفن ما را ندادند.

* 30 بازیکن در هیات فوتبال مازندران با این تیم ثبت کردند، وقتی با بازیکن قرارداد میبندی توقع ایجاد می شود و انتظار دارد که بازی کند، یکی از بازیکنان تیم که از استقلال جنوب آمده است به دلیل پول خروجی از استان دو هفته است که اجازه بازی ندارد.

*آقای بینا شما که به مردم بهشهر گفته این 600 میلیون هزینه کرده اید این هزینه کجا است؟ ما سر تمرین آب معدنی هم نداریم، لباس تمرین نداریم، توپ نداریم،این پول به جیب چه کسانی رفته است؟

*محمود شافعی یک نفر است و وظیفه مربیگری تیم را دارد، او نباید برود هیات فوتبال و فدراسیون، آقای شافعی باید به مسائل فنی تیم بپردازد.روز بازی ب اقای شافعی فحاشی شد درصورتی ک کمکاری از شخص مدیر عامل تیم بود ایشان ازبازی داماش٢هفته وقت داشتن٧بازیکن جدید ثبت کنن ولی کوتاهی کردن و ب حرف ماهم گوش نکردند.

اقای بینا شما چطور مدیر عاملی هستین ک بازیکن خودتون ونمیشناسین شما بازیکن استقلال تهران رو باوجود اینکه میدونید٧تانمیشیم میگین از ورزشگاه بیرون کنن؟؟شما ادعا میکنین ١٢میلیون ب سازمان لیگ دادین برای صدور کارت ؟هزینه صدور کارت٤٤٥هزارتومانه یعنی شما نزدیک ب ٣٠تاکارت صادر کردین تو نیم فصل؟؟؟چرا دروغ میگین ب مردم؟؟من شخصا بهتون گفته بودم ک ٥نفر میتونید ثبت کنید چرا اینکار رو نکردین؟

*آقای نوروزی شما چرا در تیم باند بازی در میارین؟ چرا شمالی، جنوبی، شرقی و غربی میکنید تیم را، چرا بازیکنانی که حتی کارت ندارند را میارین برای بازی که چنین اتفاقی رخ بدهد، این کار شما چسب زخم هم نیست چه برسد به باند.شما چقدر ازجیب شخصی هزینه کردین ک از محمود شافعی ادعای ارث میکنید؟چرا تواین سال ها هزینه نکردین تا ی تیم برای شهرتون بیارین الان چ ادعایی دارین...

*آقایانی که به مردم بهشهر دروغ میگویید اگر سندی دارین برای هزینه 600 میلیونی به مردم بهشهر نشان بدهید، شما حتی آب معدنی نمیگیرین چه برسد به هزینه 600 میلیونی.

*روز بازی ب شهادت اقای عطار ک من باهاشون صحبت کردم ما به احترام مردم بهشهربه زمین رفتیم تا تیم از جدول حذف نشود، آیا ما خدمت کردیم یا بی غیرتی؟اگر آقای شافعی نبود تیمی وجود نداشت، اگر تیم به میدان نمیرفت دیگر تیمی وجود نداشت که آقای نوروزی در آن سهم بخواهد.

*اقایان طوسی قهوه ای زرد یا هفتاد رنگ شب بازی بدون اطلاع سرمربی تیم لیست 18 نفره را در اکثر کانال ها انتشار دادند که حتی اسم من هم در لیست نبود.هدف واقعا چیست؟

*فوتبال هر شخص روزی تمام می شود و این نام نیک است که در فوتبال می ماند، آقای بینا من به عنوان برادر کوچکتر شما میگویم به مردم دروغ نگویید.مگر من شخصا ب شما نگفتم فسخ من رابدهید جایگزین کنید جای من یکی ازاین سی نفررا گفتین دوست داریم درخدمت شما باشیم ما ک باشما صادقانه بودیم شماچرابادروغ پیش رفتید؟؟؟

*تا زمانی که در این تیم و فوتبال بهشهر تفکرات حرفه ای وجود نداشته باشد ادم های کاربلد وحرفه ای نیایند ،تفکرات بومی و غیر بومی وجود داشته باشد هیچ موفقیتی کسب نمیشود.

مصاحبه : ابولفضل گلابی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjlw9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مولایی:  شخصیت جدیدی در مجموعه شکل گرفته است/ در نیم فصل بدنبال جاه طلبی بودیم
در گفتگو با فرتاک ورزشی