تاریخ انتشار: 1396/12/12 20:14
اختصاصی|
کد خبر: 157557

لیگ یک/ عادت خوب دست‌نشان با ملوان؛ باختن را فراموش کرده‌اند!

ملوان در این فصل از رقابت‌های لیگ یک نوسانات زیادی داشته است اما در نیم فصل دوم تاکنون، باختی را در کارنامه خود تجربه نکرده است.
لیگ یک/ عادت خوب دست‌نشان با ملوان؛ باختن را فراموش کرده‌اند!

 نادر دست نشان سرمربی این فصل ملوان که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره در ملوان ماندنی شد، سیزده هفته است که با قوی سپید انزلی رنگ باخت را نمی‌بیند و آخرین باخت آنها در مسابقات لیگ یک، به هفته دوازدهم وخارج از خانه با فجرسپاسی بازمی‌گردد که آنها 2-1 در ورزشگاه حافظیه مغلوب کاکوها شده بودند.

ملوان در نیم فصل دوم شرایط بسیار مطلوب‌تری را نسبت به نیم فصل اول درحال تجربه کردن است. آنها در 8 دیداری که در نیم فصل دوم به میدان رفته‌اند، از 24 امتیاز ممکن، 12 امتیاز کسب کرده‌اند و نکته بسیار مثبت و عادتی که این روزها یاران دست‌نشان به آن مبتلا شده‌اند، آن می‌باشد که باخت را فراموش کرده‌اند و به این راحتی‌ها نمی‌بازند.

یاران دست‌نشان فردا (یکشنبه) در اراک مهمان آلومینیوم اراک هستند. دو تیم ملوان و آلومینیوم اراک تاکنون 3 بار به مصاف هم رفته‌اند که هر سه دیدار را انزلی‌چی‌ها برنده شده‌اند و بازی رفت دو تیم نیز بانتیجه 1-0 به سود ملوان خاتمه یافت که تک گل آن دیدار را مهیار زحمتکش، بازیکن مصدوم تیم ملوان به ثمر رساند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار



کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjzrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ ملوان بدون سرمربی در مسیر اراک؛ دست‌نشان گوشی‌اش را خاموش کرد!
اختصاصی|