تاریخ انتشار: 1399/02/06 16:59
کد خبر: 64381

تعطیلی لیگ فوتبال ایران و انتخاب قهرمان اجحاف در حق سایر تیم‌هاست

سرمربی تیم گل ریحان البرز با بیان اینکه اگر لیگ را تعطیل و قهرمان و تیم‌های صعود کننده مشخص شود در حق سایر تیم‌ها اجحاف می‌شود، گفت: با توجه به وضعیت تیم‌ها نمی‌توان گفت که کدام تیم شانس قهرمانی بیشتری دارد.
 تعطیلی لیگ فوتبال ایران و انتخاب قهرمان اجحاف در حق سایر تیم‌هاست

 محمد نصرتی در خصوص فعالیت مجدد مسابقات  لیگ فوتبال، اظهار داشت: با آغاز تعطیلات نوروز برنامه های  تمرینی به بازیکنان تیم گل ریحان جهت تمرین در منزل ارائه شد.

وی با بیان اینکه این برنامه تمرینی برای بازیکنان تا پنج فروردین ماه بود، افزود: با توجه به عدم ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و تداوم تعطیلی‌ها  به بازیکنان تیم برنامه‌های تمرینی در خانه داده شد.

سرمربی تیم گل ریحان البرز با عنوان اینکه به دلیل تداوم تعطیلات بدلیل شیوع ویروس کرونا  تمرینات خانگی برای بازیکنان برنامه ریزی شد، بیان کرد: باتوجه به بی برنامگی از سوی سازمان لیگ و مشکلاتی که در سراسر دنیا بر اثر این ویروس به وجود آمده  تلاش شدم شرایط را برای تیم مدیریت کنیم.

نصرتی با اشاره به عدم مکان مناسب و برنامه‌های خانگی تکراری، تصریح کرد: تمرین‌های تکراری بازیکنان را اذیت کرد، بنابراین  برنامه هایی ماننده کوهنوردی و دوچرخه سواری در برنامه بازیکنان قرار گرفت.

وی با اشاره به عدم کاهش ویروس کرونا و نامشخص بودن وضعیت لیگ فوتبال ایران، گفت: برای شروع مجدد تمرینات منتظر اتخاذ تصمیم از سوی  فدراسیون فوتبال و فیفا هستیم.

سرمربی تیم گل ریحان البرز با بیان اینکه قطعا فدراسیون فوتبال شهامت این موضوع را ندارد که یک‌طرفه تصمیم گیری کند، عنوان کرد: با توجه به درآمدهای نجومی غیر قابل انکار  فیفا از بخش فوتبال، سازمان لیگ ایران نیز منتظر تصمیمات ای اف سی و فیفا می ماند.

سرمربی تیم گل ریحان البرز با بیان اینکه  اگر لیگ را تعطیل و  قهرمان و تیم‌های صعود کننده  مشخص شود در حق سایر تیم‌ها اجحاف می‌شود، گفت: با توجه به وضعیت تیم‌ها نمی‌توان گفت که کدام تیم شانس قهرمانی بیشتری  دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqvex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصرتی از سرمربیگری گل ریحان برکنار شد/ معرفی سرمربی جدید از سوی مالک تازه وارد