تاریخ انتشار: 1396/10/08 13:10
کد خبر: 167233

میثم آقایی: مسئولین باشگاه آلومینیوم را نمی‌بخشم زیرا با زندگی من بازی کردند!

هافبک جدید پارس جنوبی جم نسبت به جدایی از آلومینیوم اراک پرده‌های جدیدی از باشگاه‌داری این مجموعه را شفاف سازی کرد.
میثم آقایی: مسئولین باشگاه آلومینیوم را نمی‌بخشم زیرا با زندگی من بازی کردند!

 میثم آقایی هافبک نیم فصل اول آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص جدایی از این تیم گفت: باشگاه آلومینیوم سه سال است که هر موقع جدا می‌شوم خروجی استان و مالیات را از قرارداد من کم می‌کنند تا خودشان پرداخت کنند. هر ساله اداره مالیات به من زنگ می‌زند و می‌گوید باشگاه آلومینیوم تاکنو هیچ پرداختی نداشته به ما، که من از جیب داده‌ام و متاسفانه باشگاه آلومینیوم هزار تومان هم به من برنگردانده است. امسال نیز مجددا همین موضوع برایم رخ داده است.

وی افزود: باشگاه آلومینیوم اول فصل خروجی استان و مالیات را از قرارداد ما کم می‌کند و می‌گوید که ما پرداخت می‌کنیم ولی اصلا اینگونه نیست و معلوم نیست زمانی که از قرارداد ما کم شد، این پول کجا می‌رود که ما خودمان باید خروجی استان و مالیات‌مان را واریز کنیم!

آقایی در خاتمه عنوان کرد: از مسئولین اراک می‌خواهم تا به این جور مسائل ورود پیدا کنند. مسئولین باشگاه آلومینیوم را نمی‌بخشم زیرا در این 3-4 سال با زندگی من بازی کردند و روزهای سختی را گذراندم. خیلی دوست‌دارم باشگاه آلومینیوم بیاید پولی که برای خروجی استان و مالیات از ما کم کرده را شفاف‌سازی کند تا ما برویم به هیات فوتبال و اداره مالیات و بگوئیم باشگاه پرداخت کرده است و چرا شما مجددا از ما می‌گیرید.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grkpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم آقایی: اگر آقای مهابادی من را می خواست چرا رضایت نامه ام را داد؟
مصاحبه جنجالی بازیکن پارس جنوبی جم در خصوص سرمربی سابق

پاشازاده: از صدرنشینی پارس جنوبی خیلی خوشحالم
سرمربی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛