تاریخ انتشار: 1396/02/13 09:46
کد خبر: 213257

نیمکت‌نشینی فنی علیرضا بیرانوند برابر سیاه‌جامگان

دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان نیز دیگر بازیکنی است که احتمال نیمکت‌نشینی او برای بالا بردن توان بدنی‌اش در دیدار برابر الوحده وجود دارد.
 نیمکت‌نشینی فنی علیرضا بیرانوند برابر سیاه‌جامگان

پرسپولیس فردا در دیداری که برای این تیم از کمترین اهمیت برخوردار است به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت. برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در این دیدار به چند بازیکن تاثیرگذار تیمش استراحت بدهد تا بتواند از توان بدنی و فنی آنها برای جدال سرنوشت ساز برابر الوحده امارات سود ببرد. گفته می‌شود علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که برانکو ایوانکوویچ قصد دارد او را در جدال برابر سیاه جامگان در کنار خود بنشاند و به بوژیدار فرصت بازی بدهد تا این دروازه کروات نیز در اختتامیه لیگ فرصت 90 دقیقه حضور در ترکیب سرخپوشان را داشته باشد.

با این حال نیمکت نشینی احتمالی علیرضا بیرانوند برابر سیاه جامگان مسلما تنبیهی و به دلیل عملکرد او برابر ذوب آهن نخواهد بود و سرمربی این تیم قصد دارد به او فرصت استراحت و تمرکز بالا برای حضور برابر الوحده و ادامه روند گل نخوردنش در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا را بدهد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در تمرین روز گذشته نیز با توجه به آسیب دیدگی سطحی که داشت فشار کمتری به خود وارد کرد تا آمادگی خود را برابر الوحده حفظ کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvg95

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هیات فوتبال برای سیاه‌جامگان پاداش بقاء گذاشت
جزئیات بلیط‌ فروشی دیدار سیاه‌جامگان-پرسپولیس

پیشنهاد رسمی بشیکتاش ترکیه برای دروازه‌بان پرسپولیس
اختصاصی| عاقبت رضائیان و طارمی در انتظار بیرانوند؛