تاریخ انتشار: 1396/02/20 12:33
بررسی افتخارات قهرمان قطر رقیب پرسپولیس ایران
کد خبر: 211709

پرسپولیس- لخویا؛ دیداری مهیج و سرنوشت ساز

پرسپولیس- لخویا؛ دیداری مهیج و سرنوشت ساز

 پرسپولیس بعد از صعود پر هیجان در ورزشگاه آزادی اکنون باید در مرحله بعد به مصاف لخویا قطر برود تا دیداری سرنوشت ساز و مهیج را برابر این تیم قطری برگزار نماید و  با توجه به این که سرخ‌های پایتخت در رده دوم گروه خود قرار گرفته‌اند باید در بازی با لخویا دیدار رفت را میزبانی کنند و در بازی برگشت به مصاف این تیم در قطر برود.

 

لخویا بازی‌های خانگی خودش را در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه که ظرفیت 12 هزار نفر دارد، برگزار می‌کند. باشگاه قطری لخویا با نام الشرطه دوحه تاسیس شد و  در سال 2009 تغییر نام داد و به نام لخویا معروف شد. آنها بیشترین بودجه را در بین تیم‌های فوتبال در لیگ قطر دارا هستند. این باشگاه قطری با وجود این که عمر زیادی در باشگاه‌داری ندارد، یازده قهرمانی مختلف در فوتبال قطر را به نام خود ثبت کرده است. پنج قهرمانی در لیگ ستارگان قطر مهم‌ترین افتخار  این تیم محسوب می‌شود.

 

لخویا در لیگ قهرمانان آسیا افتخار خاصی ندارد. آنها چند سالی است که حضور ثابتی در لیگ قهرمانان آسیا دارند و به نظر می‌رسد امسال بهترین شرایط برای آنها فراهم باشد. بهترین عملکرد لخویا در لیگ قهرمانان آسیا به سال 2013 بر می‌گردد جایی که توانستند در مرحله یک هشتم نهایی الهلال عربستان را شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یابند،  ولی در این مرحله با شکست برابر گوانگجو از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvwx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و معجزه امید