تاریخ انتشار: 1396/05/28 10:13
مالکی که حیثیت فوتبال تبریز را با خاک مساوی کرد؛
کد خبر: 188009

مرگِ «یاشیل‌ماشین»/ ماشین‌سازی، پاس نشود!

آقایان مسئول اجازه ندهید ماشین‌سازی سرنوشتی مانند پاس داشته باشد.
مرگِ «یاشیل‌ماشین»/ ماشین‌سازی، پاس نشود!

 خبر مثل یک شوک بود؛ مالک باشگاه ماشین‌سازی قصد تیم‌داری ندارد و بازیکنان و اعضای کادر فنی قراردادشان را با این باشگاه فسخ کردند. مالک باشگاه ماشین‌سازی به علت مخارج بالا نمی‌خواهد تیم‌داری کند و این یعنی «مرگِ ماشین».

شاید مالک باشگاه که شخصی اقتصادی است نمی‌داند جایگاه ماشین‌سازی در شهر و فوتبال تبریز کجاست. شاید مالک این باشگاه اصلا درک درستی از فوتبال ندارد که چنین تصمیمی می‌گیرد، شاید مالک باشگاه خبر ندارد که ماشین‌سازی خیلی بیشتر از تیم‌های دیگر تبریزی عاشق دارد.

وقتی مدیران یک مجموعه و یک شهر تصمیم اشتباهی می‌گیرند،‌ دود این تصمیم اشتباه به چشم فوتبال یک شهر و کشور می‌رود. وقتی برای یک باشگاه ریشه‌دار مدیری انتخاب می‌کنند که شاید اصلا نداند فوتبال چیست اینطور می‌شود.

آقایان! ماشین‌سازی برای مردم تبریز و عشق فوتبالی‌های این شهر فراتر از یک تیم است، آقایان! «یاشیل‌ماشین» برای هواداران فوتبال تبریز یک مکتب است. شما را به خدا حواستان به چنین سرمایه بزرگی باشد، اجازه ندهید یک تیم ریشه‌دار دیگر در فوتبال ایران نابود شود، اجازه ندهید ماشین‌سازی سرنوشتی مانند پاس داشته باشد. هوای ماشین‌سازی را داشته باشید، لطفا.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gx7z5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری 3 بازی و صفر امتیاز مقابل ماشین سازی!
مربی همیشه مغلوب مقابل تبریزی‌ها؛

مدیرعامل ماشین سازی تبریز استعفا داد
استعفا مورد موافقت قرار گرفت؛

رسول خطیبی بهترین سرمربی هفته شد؛

خطیبی و ماشین سازی به جدول لیگ یک بازگشتند
انتقام شکست 3-0 از نفت توسط خطیبی؛