تاریخ انتشار: 1396/06/12 22:21
با این مس حظ کنید؛
کد خبر: 185109

خوشحالی جالب احمد نخعی با بازیکنان جوان (عکس)

مسی‌های کرمان مدت‌ها بود که تا این حد دلشاد و خرسند نبودند. آن‌ها امروز خیلی چیزها را تجربه می‌کنند که چند سالی بود کاملا با آن بیگانه شده بودند.
خوشحالی جالب احمد نخعی با بازیکنان جوان (عکس)

 آن‌ها امروز بهترین شروع فصل خود را تجربه می‌کنند. پس از سه سال به رده‌ی دوم جدول لیگ یک رسیده‌اند و در یک قدمی این موضوع هستند که برای اولین بار در این لیگ صدرنشینی را تجربه کنند. پس از سال‌ها در یک لیگ کاندیدایی برای آقای گلی دارند و یک دربی خود در لیگ یک را با اقتدار تمام فتح می‌کنند. در دو بازی متوالی سه گل را به ثمر رسانده‌اند و همه‌ی این‌ها سبب می‌شود که مسی‌های شهر کرمان کاملا شاده شاد باشند.

قطعا مسی‌ها در این فصل و تا بدین جا چیزهایی در توان و بازو داشته‌اند که این همه دست آورد جدید را تجربه می‌کنند. چیزهایی که باید در وجود مس تا آخر فصل باقی بماند تا این تیم بتواند کار نهایی خود را به سرانجام برساند و اصلا فکر از دست دادن همه عواملی که سبب شده است آن‌ها امروز دوباره مایه افتخار کرمانی‌ها باشند را نکند.

مس از نظر فنی بهتر از همیشه است و در این چهار بازی خود را از این منظر نیز ثابت کرده است. اینکه تیمی در چهار بازی متوالی قبل از دقیقه‌ی 20 بازی گل می‌زند و اینکه در سه بازی می‌تواند با تنوع تاکتیکی بازی را کنترل کند حتی اگر زمین به بدی چمن ورزشگاه باهنر باشد، این یعنی مس از نظر فنی هم در کنار مورد مدیریت تیم به یک ثبات کمتر دیده شده رسیده است و این هم موضوعی است که باید در بازی‌های بعدی مس تداوم داشته باشد. چه بسا اگر کیفیت بسیار بد زمین باهنر در بازی با خونه به خونه مس را غافلگیر نمی‌کرد و این تیم بلافاصله بعد از گل اول خود، گل تساوی را نمی‌پذیرفت، الان دو امتیاز بر مجموع امتیازات مس افزوده شده بود.

 

نویسنده: سعید قرائی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gxzpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار عجیب مهاجم مس در دربی کرمان!
در هفته چهارم لیگ یک؛