تاریخ انتشار: 1397/07/30 18:26
کد خبر: 125233

شهرداری ماهشهر و مهابادی کماکان روی نوار ناکامی،سریال تکراری نود ارومیه و امتیاز گیری از متمول ها!

دو تیم نود ارومیه و شهرداری ماهشهر در هفته نهم به تساوی رضایت دادند‌.
شهرداری ماهشهر و مهابادی کماکان روی نوار ناکامی،سریال تکراری نود ارومیه و امتیاز گیری از متمول ها!

نود ارومیه و شهرداری ماهشهر در حالی امروز در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ یک به مصاف هم رفتند که هر دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز داشتند. شهرداری ماهشهر در این چند هفته در ته جدول دست و پا می‌زد و نماینده شهر ارومیه که چند روز قبل مقابل پرسپولیس در جام حذفی به میدان رفت و شکست خفیفی را تجربه کرد. با روحیه مناسبی پا به این میدان گذاشت تا در مصاف حساس مقابل شهرداری ماهشهر هم به نتایج خوبش ادامه دهد.

این دیدار در شرایطی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که تیم شهرداری ماهشهر شروعی طوفانی در بازی داشت و سه موقعیت گلزنی بسیار خوب ایجاد کرد که یکی از آنها به ثمر نشست و محمد پورسواریان روی یک ضربه ایستگاهی حساب کار را به سود میهمان تغییر داد.

در ادامه تیم ارومیه برای جبران نتیجه دست به حملاتی زد ولی به نتیجه نرسید تا تیم میهمان برنده نیمه اول باشد ولی در شروع نیمه دوم روی یک ارسال در دقیقه 47 فرزاد محمدی بازی را به تساوی کشاند.

پس از این دو گل، بازی بیشتر روی هوا جریان داشت و دو تیم اگرچه حملاتی نصف و نیمه را روی دروازه حریف ترتیب دادند ولی در گلزنی موفق نبودند تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

با این تساوی نود ارومیه 7 امتیازی شد و شهرداری ماهشهر 6 امتیازی؛ البته فشرده بودن جدول رده بندی فرصت خوبی برای این دو تیم جهت خروج از رتبه های انتهایی است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzdgd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/نود ارومیه قشقایی نشد ولی سربلند حذف شد/آزادی ندیده ها پرسپولیس را "آزار" دادند
یادداشتی از علی مسعودی؛