تاریخ انتشار: 1396/09/02 22:43
کد خبر: 172459

خبری شوکه کننده؛آقای سرمربی سرطان دارد

خبری شوک آور شب گذشته، بازی‌های لیگ قهرمانان را تحت تاثیر خود قرار داد.
خبری شوکه کننده؛آقای سرمربی سرطان دارد

ادواردو بریتسو مربی سویا بعد از تساوی 3 بر 3 تیمش مقابل لیورپول گفت: «وقتی شما به بازی هجومی اعتماد می‌کنید، فوتبال پاسخ شما را می‌دهد. فوتبال به شما نشان می‌دهد نباید باورتان را از دست بدهید و این اتفاقی بود که امروز افتاد.» اما خبر شوکه کننده‌ای که در جریان این بازی از سوی سایت سویا اینفو منتشر شد این بود که مربی تیم اندلسی به سرطان مبتلا شده. خوسه کاسترو رییس باشگاه سویا سه‌شنبه به رادیو کوپه گفت: «این موضوع شخصی و پیچیده است و ترجیح می‌دهم یک روز برایش منتظر بمانم.»

قرار بود دیشب در یک کنفرانس خبری جزییات بیشتری در مورد بیماری مربی 48 ساله و آرژانتینی سویا منتشر شود. بریتسو که فصل قبل سلتاویگو را تا نیمه‌نهایی لیگ اروپا پیش برد، از تاریخ نامعلومی کار درمان خود را آغاز می‌کند. اور بانگا هافبک آرژانتینی سویا که با بازی خوب خود الهام‌بخش بازگشت تیم شد، گفت: «بازی عجیبی بود. وقتی به رختکن رفتیم می‌دانستیم اگر تلاش کنیم به نتیجه می‌رسیم. ما هر بازی همینطور هستیم. باید این کار را می‌کردیم به خاطر خودمان، هواداران و مربی که به تیم انگیزه و توان داد. او مهم‌ترین عضو تیم است، در مسیر صحیح قرار دارد و ما تا آخر با او هستیم.»

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با دلگرمی به سرمربی سویا اعلام کرد همه در کنار او هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k58ya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی سویا بر سلتاویگو  در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا
هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا